Màster Universitari en Tecnologia Educativa: E-Learning i Gestió del Coneixement
Any acadèmic 2024-25
Màster conjunt-interuniversitari | |
---|---|
Crèdits | 60 |
Places de nou ingrés |
85 (25 per a la UIB) |
Modalitat docent | Virtual / A distància |
Campus | Online |
Idioma |
Castellà (Vegeu les assignatures per a més detalls)
|
Calendari acadèmic del centre | Consulta el calendari |
Direcció acadèmica | |
Informació addicional: | http://www.tecnologiaeducativa.eu/ |
Preus | Preu públic per crèdit 28,45¤ Cost total: 1.761,07 ¤ (*)(**) |
(*) Preu aplicable als nacionals dels Estats membres de la Unió Europea i residents
a l'Estat espanyol.
En la resta de casos s'aplica un increment del 30%
( més informació per acreditar la residència ).
La columna de cost és totalment orientativa, perquè es poden aplicar tant taxes com
descomptes.
(**)
Més informació sobre preus
Objectius formatius
El Màster Universitari en Tecnologia Educativa: E-Learning i Gestió del Coneixement és un programa conjunt d'estudis que condueix a obtenir el títol oficial de Màster Universitari en Tecnologia Educativa: E-Learning i Gestió del Coneixement, expedit per les institucions universitàries participants:
- Universitat Rovira i Virgili, com a universitat coordinadora.
- Universitat de Lleida
- Universitat de Múrcia
- Universitat de les Illes Balears
Els principals objectius formatius del títol són els següents:
- Formar professionals capaços d'analitzar i valorar de manera crítica les possibilitats de les tecnologies digitals (TD) com a eines per a la formació i la gestió del coneixement.
- Capacitar l'alumnat per realitzar projectes vinculats a la docència virtual, el disseny instruccional i la gestió i l'administració d'entorns d'aprenentatge intervinguts per les TD, i considerar les implicacions tant tècniques com pedagògiques del desenvolupament d'aquests tipus de projectes.
- Facilitar als professionals els fonaments didàctics necessaris per al disseny, la implementació i l'avaluació de mitjans i estratègies que generin processos d'ensenyament i aprenentatge en aprenentatge en línia (e-learning).
- Sensibilitzar l'alumnat respecte a l'ètica i la ciutadania digital, i considerar el conjunt de drets i responsabilitats que les persones tenim als entorns intervinguts per la tecnologia digital.
- Oferir una formació pràctica en l'àmbit de l'e-learning, i iniciar els estudiants en la metodologia de recerca i innovació en tecnologia educativa.
Perfils fonamentals dels titulats
El màster pretén formar experts docents i/o investigadors, dissenyadors en tecnologia educativa, desenvolupadors de projectes i programes d'e-learning i gestió del coneixement.
Directe a ...
- Normativa dels estudis de màster de caràcter general, pròpia i normes de procediment
- Règim de permanència
- Programes de mobilitat i invercanvi (Servei de Relacions Internacionals)
- Estudiants amb diversitat funcional (Oficina Universitària de Suport a Persones amb Necessitats Especials)
- Estudi oficial i de qualitat