Estudis estrangers
Si necessitau fer un tràmit presencialment, heu de sol·licitar cita prèvia clicant a https://citaprevia.uib.es/.
Convocatòria 2024
Calendari d'esdeveniments
Tràmit / Esdeveniment | Dia i hora | Lloc |
---|---|---|
Publicació de l'oferta de places | Dia 8 d'abril de 2024 | |
Termini per presentar la sol·licitud i la documentació | Del 2 de maig a les 9.30 h al 13 de maig de 2024 a les 14 h | |
Primera llista d'admesos* | Dia 31 de maig de 2024 a les 9.30 h | |
Termini per acceptar la plaça i demanar el reconeixement | Del 31 de maig a les 9.30 h al 6 de juny de 2024 a les 14 h | UIBdigital/Serveis administratius |
Termini per matricular-se els admesos | Del 12 de juliol a les 9.30 h al 15 de juliol de 2024 a les 21.00 h | Acadèmic |
Segona llista d'admesos | Dia 20 de juny de 2024 a les 9.30 h | |
Termini per acceptar la plaça i demanar el reconeixement | Del 20 de juny a les 9.30 h al 26 de juny de 2024 a les 14.00 h | UIBdigital/Serveis administratius |
Termini per matricular-se | Del 12 de juliol a les 9.30 h al 15 de juliol de 2024 a les 21.00 h | Acadèmic |
Tercera llista d'admesos i primera dels graus d'Educació | Dia 5 de juliol de 2024 a les 9.30 h | UIBdigital |
Termini per acceptar la plaça i demanar el reconeixement | Del 8 de juliol a les 9.30 h al 12 de juliol de 2024 a les 14.00 h | UIBdigital/Serveis administratius |
Termini per matricular-se | Del 19 de juliol a les 9.30 h al 22 de juliol de 2024 a les 21.00 h | Acadèmic |
Quarta llista d'admesos i segona dels graus d'Educació | Dia 16 de juliol de 2024 a les 9.30 h | UIBdigital |
Termini per acceptar la plaça i demanar el reconeixement | Del 16 de juliol a les 9.30 h al 22 de juliol de 2024 a les 14.00 h | UIBdigital/Serveis administratius |
Termini per matricular-se | Del 25 de juliol a les 9.30 h al 26 de juliol de 2024 a les 21.00 h | Acadèmic |
Oferta de places
Com i quan presentar la sol·licitud
Termini
- del 2 de maig a les 9.30 h al 13 de maig a les 14.00 h de 2024
Com s'ha de fer la sol·licitud?
Les persones que vulguin iniciar estudis universitaris de grau han de fer la preinscripció universitària en línia seguint el següent procediment dins els terminis establerts:
- Per fer la sol·licitud en línia és necessari disposar de credencials d’UIBdigital, si no en teniu heu d’iniciar el procés de registre en línia a través d'UIBdigital.
- Anar a UIBdigital >Formació>Preinscripció>Sol·licitud
- Triar "Admissió per canvi d'estudis i/o Universitat" en el desplegable perquè per defecte apareix la convocatòria general.
- Emplenar l'enquesta obligatòria de preinscripció per a alumnes de nou ingrés.
- Tornar a la sol·licitud d'admissió per canvi d'estudis i/o Universitat i clicar el botó "Emplena sol·licitud"
- Seleccionar l'estudi que es vol cursar. En aquesta convocatòria només es pot demanar l'admissió únicament per a un estudi de grau (o PCEO) i seu.
- Comprovar si hi ha alguna via d'accés validada i editar-la, si escau.
- Afegir les vies d'accés que correspongui i introduir les dades sol·licitades en cada cas.
- Marcar les condicions especials.
- Confirmar la sol·licitud: comprovar que totes les dades són correctes i desar.
- Si escau, adjuntar la documentació necessària en el termini establert. Consultar a l'apartat Documentació com presentar la documentació.
Durant el termini per sol·licitar plaça, la sol·licitud es pot modificar tantes vegades com es vulgui. Només es tindrà en compte la darrera modificació.
Documentació
El termini per presentar documentació: 13 de maig a les 14.00 h de 2024
La documentació a presentar depèn del requisit d'accés i de les condicions indicades i com a màxim pot estar expedida el dia en què finalitza la sol·licitud d'admissió.
Documentació segons el requisit d'accés:
- DNI/passaport/NIE.
- Certificat acadèmic amb la nota mitjana del seu expedient, legalitzat per via diplomàtica (si es tracta d’universitats de fora de la UE). Per a la legalització de documents per via diplomàtica, trobareu tota la informació a la pàgina corresponent del Ministeri.
- Acreditar la nota mitjana d’expedient equivalent a Espanya dels estudis realitzats a l'estranger mitjançant la Declaració d'equivalència i presentar el rebut de pagament o la comunicació d'exenció, si escau. Per la sol·licitud d'equivalència s'ha de fer mitjanaçant el servei que ofereix el Ministeri: Accés al servei.
- Pla d’estudis i guies docents de les assignatures que vols reconèixer. Pots aportar la relació dels enllaços a les pàgines web oficials o els documents amb el segell institucional.
La documentació s'ha de presentar en anglès o traduïda a l'espanyol o català per un traductor jurat autoritzat a Espanya. Si presentau una traducció jurada també haureu d'adjuntar el document original.
Documentació segons les condicions especials:
- Alumnes a temps parcial (estudiant amb dedicació diferenciada).
Presentació de documentació
En línia
La documentació s'ha d'adjuntar a la sol·licitud de preinscripció.
Procediment per adjuntar la documentació a la sol·licitud de preinscripció
Si heu de presentar documentació, heu de seguir les instruccions següents:
- Un cop desada la sol·licitud de preinscripció, apareix un avís indicant la documentació que heu de presentar.
- A la pestanya de “Sol·licitud”, clicau al botó “Adjunta documentació” i s’obre una sol·licitud per adjuntar documents.
- Adjuntau els documents requerits i desau la sol·licitud.
- El seguiment de l’estat de la documentació es fa a UIBdigital>Gestions i serveis>Sol·licituds>Pendents. Tota la comunicació amb la UIB sobre la documentació es farà en aquest apartat.
- Si heu de realitzar alguna acció, la sol·licitud us apareixerà pendent de la vostra intervenció perquè la pugueu modificar des del llapis de la columna “Resol”.
- Quan la documentació està pendent de l’àrea d’admissió, s’indica en quin estat es troba la documentació: pendent de revisar, pendent de verificar, validada, arxivada o desestimada.
- Consell: Quan accediu a UIBdigital a la pantalla d'inici comprovau si teniu missatges d'avís, ja que si us han reclamat algun document també ho podreu saber mitjançant l'avís.
- Instruccions per adjuntar la documentació -
Validació de la documentació
Si el candidat no aporta la documentació original o aporta credencials provisionals, l’admissió serà CONDICIONAL. Una vegada admès, el candidat haurà d’aportar la documentació original (o credencial definitiva) en el procés de matrícula perquè aquesta sigui efectiva. Una vegada matriculat, el candidat serà alumne de la UIB.
En cas que es detecti frau en les còpies aportades o bé en cas que la credencial definitiva esdevingui una nota d’admissió inferior a la nota de tall, es revocarà l’admissió i s’anul·larà la matrícula, sense devolució de doblers en el primer cas.
Perquè la documentació estigui validada digitalment haureu d'aportar documents signats digitalment per l'organisme que els ha expedit o amb codi de verificació electrònica.
Llistes d'admesos
Llistes d'admesos i terminis d'acceptació de plaça i matrícula
Els alumnes podran consultar la seva admissió per UIBdigital. Hauran de seguir les instruccions de les llistes d'admesos i formalitzar la matrícula.
L'admissió és condicional. Un cop admès l'alumne ha de sol·licitar el reconeixement dels crèdits en el terminis establerts.
Per tenir l'admissió definitiva és necessari que la Comissió de Reconeixement i Transferència de Crèdits li reconegui almenys 30 crèdits.
Primera llista d’admesos
*Excepte els graus d'Educació
Segona llista d’admesos
Tercera llista d’admesos i primera dels graus d'Educació
Quarta llista d’admesos i segona dels graus d'Educació