Convocatòria extraordinària

Cita prèvia

Si necessitau fer un tràmit presencialment, heu de sol·licitar cita prèvia clicant a https://citaprevia.uib.es/.

• 9, 10 i 11 de juliol de 2024

Consulta del lloc d'examen

Es podrà consultar a UIBdigital>Formació>Proves d'accés>Convocatòries>Celebració de la prova, el punt d'examen, l'edifici i l'aula en què s'ha de realitzar cada examen.

Termini: 4 de juliol de 2024

Si hi ha algun incident amb les hores o els horaris, s'ha de contactar amb la Unitat d'Atenció a l'Alumnat al 971101070 o a <alumnes@uib.cat>.

En cas de coincidència d'horaris, els alumnes s'han de presentar a la primera matèria que coincideix per ordre alfabètic, excepte les matèries d'Arts Escèniques i Cultura Audiovisual II, que es faran a l'hora que toca. El tribunal de les proves els comunicarà quin dia i a quina hora s'examinaran de l'altra matèria.

Consulta d'aules

Normes generals per a la realització de la prova

En breu s'actualitzarà el contingut d'aquesta plana

Estudiants amb necessitats de suport