Doctorat en Tecnologia Educativa
Any acadèmic 2024-25
Podeu revisar la informació de l'oferta per a l'any acadèmic 2023-24.
Dades i indicadors
A continuació, us presentam les dades, indicadors i principals resultats de satisfacció del programa de doctorat. Aquesta informació és analitzada periòdicament pels responsables del centre i del títol i les seves comissions de qualitat, els quals fan el seguiment de l’evolució per garantir-ne la millora contínua.
Satisfacció dels grups d'interès
Índex de satisfacció
2018-19 | 2019-20 | 2020-21 | 2021-22 | 2022-23 | |
---|---|---|---|---|---|
Satisfacció alumnat | 3,70 | 3,71 | 3,62 | 3,67 | 3,70 |
Satisfacció PDI | 3,50 | 3,63 | 3,54 | 3,50 | 3,55 |
Satisfacció PAS | - | 3,00 | - | 2,50 | - |
Descripció
Els nivells de satisfacció de l’alumnat, el PDI i el PAS estan valorats en una escala d’1 a 4, en la qual l’1 implica «gens satisfet» i el 4 «molt satisfet», i s’han obtingut de les enquestes següents:
- Enquesta de satisfacció dels alumnes amb el seu pla d’estudis (periodicitat anual).
- Enquesta de satisfacció i detecció de necessitats del PDI (periodicitat anual).
- Enquesta de satisfacció i detecció de necessitats del PAS que ha donat suport als estudis de grau i postgrau (periodicitat biennal).
Percentatges de participació a les enquestes
2018-19 | 2019-20 | 2020-21 | 2021-22 | 2022-23 | |
---|---|---|---|---|---|
Participació alumnat | 37 % | 38 % | 36 % | 46 % | 40 % |
Participació PDI | 36 % | 82 % | 92 % | 92 % | 75 % |
Participació PAS | - | 50 % | - | 67 % | - |
Descripció
Només s’han considerat vàlides les dades que compleixen un doble criteri de representativitat: per una banda, assolir 4 enquestes contestades i, per l'altra, que el nombre d'enquestes contestades sigui igual o superior al 15% de la població
Inserció laboral
També, com a informació addicional, podeu consultar els següents enllaços:
Tesis llegides
Enllaç al repositori institucional (DSPACE).
Any | Tesis llegides |
---|---|
2024 |
|
2023 |
|
2022 |
|
2021 |
|
2020 |
|
2019 |
|
2018 |
|
2017 |
|
2016 |
|