Grado en Protocolo y Organización de Eventos (Centro ads. Felipe Moreno)

240 créditos - Escuela Universitaria de Turismo Felipe Moreno

29713. Trabajo Final de Grado de Protocolo y Organización de Eventos (2024-25)

Créditos 6 ECTS.
Tipo de asignatura Trabajo de fin de grado
Estado Plan a extinguir y asignatura ofertada en este plan, centro e isla
Guía docente Pendiente

Prerrequisitos

  • Es necesario haber cursado o estar matriculado el mismo año académico de todas las asignaturas de formación bàsica, obligatorias, prácticas externas y optativas

Bibliografía recomendada disponible en el fondo de la biblioteca de la UIB

No hay ningún libro recomendado del fondo de la biblioteca de la Universidad ( más información (catalán) ).
La bibliografía completa se encuentra en el apartado correspondiente de la guía docente de la asignatura.

Información sobre los grupos de la asignatura

Periodo: Segundo semestre

  • Grupo grande 1

    • Idioma
      de impartición
      Catalán/Castellano
    • Movilidad
      Grupo ofrecido para alumnos de movilidad entrante previa autorización del responsable de la titulación.

Guías docentes de años anteriores

Grupos de la asignatura el año académico 2023-24

Periodo: Segundo semestre

  • Grupo grande 1

    • Idioma
      de impartición
      Catalán/Castellano
    • Movilidad
      Grupo ofrecido para alumnos de movilidad entrante previa autorización del responsable de la titulación.
    • Guía docente
      Pendiente

Grupos de la asignatura el año académico 2022-23

Periodo: Segundo semestre

  • Grupo grande 1

    • Idioma
      de impartición
      Catalán/Castellano
    • Movilidad
      Grupo ofrecido para alumnos de movilidad entrante previa autorización del responsable de la titulación.
    • Guía docente
      Pendiente

Grupos de la asignatura el año académico 2021-22

Periodo: Segundo semestre

Grupos de la asignatura el año académico 2020-21

Periodo: Segundo semestre

Grupos de la asignatura el año académico 2019-20

Periodo: Anual

Para ver la información sobre los grupos de asignatura de cursos anteriores al 2019-20 pueden consultar el buscador de guías docentes

Trabajos de Fin de Grado

  • Actitud del resident mallorquí enfront dels esdeveniments MICE
  • Anàlisi de l'escenografia d'un esdeveniment. El cas dels oscars.
  • Comparativa de la simbologia real de l'Edat mitjana i l'actualitat
  • El patrimoni cultural com a agent de desenvolupament econòmic i social
  • El protocol de la Germanor Sacramental de l'Esperança de Triana
  • El protocol diplomàtic en la diplomàcia económica
  • Els esdeveniments i la intel·ligència artificial (IA)
  • MallOrgullo 2025: Organització d'un Esdeveniment LGTBI+ per a una Economia Socialment Sostenible a Mallorca
  • Manual d'organització d'esdeveniments: Backtoback Events
  • Pla de projecte per a la realització d'un nou concepte temàtic de festa
  • Plantilla per a Propostes de Projectes de Casaments
  • Setmana de la moda de Mallorca
  • Team building: un enfocament estratègic per a millorar la productivitat i l'èxit empresarial
  • Un respir a Mallorca: viatge d'incentiu
  • Anàlisi de la diplomàcia pública de la reina Isabel II durant el seu regnat
  • Comparativa entre el funeral d'estat de la reina Isabel II i de el primer ministre Winston Churchill del Regne Unit
  • De la Raó a l'Emoció: Els esdeveniments a la recerca d'una experiència inoblidable: Els viatges d'incentiu com a motivador empresarial
  • De la Raó a l'Emoció: Els esdeveniments a la recerca d'una experiència inoblidable: Els viatges d'incentiu com a motivador empresarial.
  • Efectes de la crisi sanitària en els esdeveniments programats a les Illes Balears. L'era post-COVID.
  • El patrimoni històric-cultural com a agent de desenvolupament econòmic i social.
  • Estudi sobre la presència a Internet dels esdeveniments de les Balears.
  • I Congrés cultural internacional de turisme sostenible
  • I Congrés internacional de turisme cultural sostenible
  • I International cultural congress of sustainable tourism
  • L'organització d'esdeveniments com a eina turística
  • Les empreses familiars i el protocol d'empresa
  • Manual de protocol i llibre d'estil d'un ajuntament. de Mallorca
  • Màrqueting de destí: Un estudi sobre les accions de promoció de Palma com a destí de turisme de reunions.
  • Màrqueting de destí: Un estudi sobre les accions de promoció de Palma com a destí de turisme de reunions.
  • Màrqueting de destí. El cas de noces de destí
  • Anàlisi comparativa del protocol diplomàtic a la cerimònia de lliurament de Cartes Credencials. Estudi de cas de l'Estat de la Ciutat del Vaticà, la República Italiana i el Regne d'Espanya.
  • COVID IS THE NEW BLACK: L'impacte de la COVID-19 en la producció i l'escenografia de les desfilades de moda: el cas de Jacquemus i Bureau Betak.
  • De la Raó a l'Emoció: Els esdeveniments a la recerca d'una experiència inoblidable: Els viatges d'incentiu com a motivador empresarial.
  • De la raó a l'emoció. Els esdeveniments a la recerca d'una experiència inoblidable: Tomorrowland i la psicologia del color.
  • Desenvolupament de el disseny organitzatiu d'un concert musical de grans dimensions a Mallorca.
  • Efectes de la crisi sanitària en els esdeveniments programats a les illes Balears: Esdeveniments nupcials en l'era post-covid.
  • El patrimoni històric-cultural com a agent de desenvolupament econòmic.
  • Estudi sobre la presència a Internet dels esdeveniments de les Balears.
  • Fundraising Cap d'Any 2018
  • L'aplicació del protocol, la comunicació i les relacions institucionals en l'àmbit local: el cas de l'Ajuntament de Calvià
  • L'arquitectura corporativa i el disseny dels espais com a eina de comunicació als esdeveniments corporatius.
  • Manual de protocol i llibre d'estil d'un ajuntament. de Mallorca
  • Manual de Protocol per a l'Ajuntament d'Alaró
  • Màrqueting sensorial: Una proposta per al turisme MICE
  • Noces gitanes i hindús: estudi del cerimonial i costums com a analogies rituals.
  • Primera jornada sobre la gestió sostenible dels parcs naturals
  • Proposta d'esdeveniment per a millorar la imatge dels hotels boutique de la ciutat de Palma
  • Recorregut històric de la posada en escena i els presentadors de la gala dels premis Goya.
  • Anàlisi comparativa de l'protocol i de l'acte de comiat oficial de les vacances a Mallorca. El cas de S.M. el rei Joan Carles I i de S.M. Felip VI.
  • Anàlisi de la Diplomàcia Britànica a través de la sèrie The Crown: El cas del conflicte de Suez
  • Comparativa i evolució de dos sectors culturals diferents
  • De la raó a l'emoció: Els esdeveniments a la recerca d'una experiència inoblidable. El fenómen RHPS
  • De la Raó a la Emoció: Els esdeveniments a la recerca d'una experiència inoblidable
  • El Mallorca Live Festival i la seva presència a internet i RRSS
  • Els esdeveniments corporatius com a mètode creatiu per a la innovació i comunicació empresarial: cas MAPFRE
  • Els estudis de protocol i organització d'esdeveniments en l'EEES.
  • Esdeveniment esportiu: Futbol per la Igualtat
  • Estructura i gestió de recursos humans en l'organització de reunions, actes i esdeveniments empresarials.
  • Estudi sobre l'ús d'Internet per les agències d'esdeveniments de Balears.
  • I Congrés cultural internacional de turisme sostenible
  • I Congrés Internacional de Turisme Gastronòmic Sostenible
  • L'Any Nou Xinès com un producte desestacionalitzador a Mallorca analitzant el cas de Londres
  • L'organització d'un esdeveniment esportiu de vela que inclou actes socials
  • L'ús de les xarxes socials en les empreses Wedding Planner a Mallorca
  • La comunicació no verbal en els discursos de Nadal de Ses Majestats el Rei Joan Carles I i el rei Felip VI.
  • Màrqueting de destinació. Un estudi sobre les accions de promoció de Palma de Mallorca com a destinació de turisme de reunions
  • Percepció de la imatge dels hotels boutique: Ca'n Bordoy Grand House & Garden
  • Percepció de la imatge dels hotels boutique sota l'òptica de la societat local
  • Pla de negoci per a una empresa organitzadora d'esdeveniments esportius
  • Proposta d'esdeveniment per a millorar la imatge dels HB de la ciutat de Palma
  • Proposta organitzativa de Brunch-Festival a la ciutat de Palma
  • Protocol i etiqueta a través de la reina Isabel II
  • Protocol Internacional a l'Empresa: El Protocol Japonès i Anglès
  • Recepció de la imatge dels hotels boutique sota l'òptica de la societat local
  • De la Razón a la Emoción: Las Bodas en Mallorca y Flandes
  • De la razón a la emoción: los eventos en busca de una experiencia inolvidable. El caso de Eurovisión.
  • El impacto emocional y de visibilidad LGTB del World Pride Madrid en la sociedad
  • El protocolo como clave del éxito en las negociaciones internacionales. El caso de Estados Unidos y Japón
  • Estudio sobre el uso de Internet por parte de las agencias de eventos de Baleares: una propuesta para sacar partido a Instagram
  • I Congreso Internacional de Turismo Cultural Sostenible
  • La creación de una identidad nacional a través de la etiqueta y el ceremonial en la pintura del s XIX: la rendición de Granada de Francisco Padilla (1882)
  • La emoción en los festivales de música: el caso de Sonorama Ribera
  • La evolución de los grandes eventos musicales en España
  • La importancia de la aplicación de la Inteligencia Cultural en el ámbito de las negociaciones internacionales
  • La influencia del protocolo internacional en el ámbito empresarial actual: Organización de reuniones y eventos.
  • La inteligencia cultural aplicada al protocolo de empresa como forma de optimizar las negociaciones y relaciones internacionales
  • Las circunstancias de una muerte no natural como elemento no diferenciador en la iconografía y ceremonial funerario egipcio: el caso del faraón Tutankamón
  • Los estudios de grado de protocolo y organización de eventos en el espacio europeo de educación superior:España e Inglaterra
  • Los estudios de grado de protocolo y organización de eventos en el espacio europeo de educación superior: España e Inglaterra
  • Los eventos como herramienta de transmisión del mensaje político
  • Marketing de destino: Un estudio sobre las acciones de promoción de Palma de Mallorca, como destino de turismo de reuniones.
  • Marketing de Destino: Un estudio sobre las acciones de promoción de Palma de Mallorca como destino de turismo de reuniones.
  • Marketing de destino. Un estudio sobre las acciones de promoción de Palma de Mallorca como destino de turismo de reuniones
  • Percepción de la imagen de los hoteles boutique bajo la óptica de la sociedad local: propuesta de evento para mejorar la imagen de los hoteles boutique de la ciudad de Palma
  • Percepción de la imagen de los hoteles boutique bajo la óptica de la sociedad local: Propuesta de evento para mejorar la imagen de los hoteles boutique de la ciudad de Palma
  • Propuesta de evento para mejorar la imagen de los hoteles boutique de la ciudad de Palma
  • Estructura y gestión de RRHH en la organización de reuniones, actos y eventos empresariales.
  • I campeonato de globos aerostáticos en Mallorca
  • I Congreso Internacional de Turismo Cultural Sostenible
  • La inteligencia cultural aplicada al protocolo de empresa como forma de optimizar las negociaciones y relaciones internacionales
  • Los estudios de Protocolo y Organización de Eventos en el EEES
  • Mallorca, sede del turismo de congresos. El caso del Palacio de Congresos
  • Marketing de destino. Un estudio sobre las acciones de promoción de Palma como destino MICE.
  • Propuesta de evento para mejorar la imagen de los hoteles boutique de la ciudad de Palma
  • Una nit de 1000 dimonis: La reconversión del modelo de negocio restaurante espectáculo a través de la utilización de patrimonio inmaterial de Mallorca
  • Estructura y gestión de recursos humanos en la organización de reuniones, actos y eventos empresariales.
  • La influencia del protocolo internacional en el ámbito empresarial actual.
  • La inteligencia cultural aplicada al protocolo de empresa.
  • Marketing de destino. Un estudio sobre las acciones de promoción de Palma de Mallorca como destino de reuniones.
  • La influencia del protocolo internacional actual en el ámbito empresarial
  • La toma de posesión episcopal. Análisis de la simbología y la presencia de autoridades civiles y militares.
  • La influencia del protocolo internacional actual en el ámbito empresarial