Universitat de les Illes Balears

Estudis

» Inici » Estudis » Primer i segon cicle » Economia

  Economia: informació general

Estudis a extingir

Els estudis d' Economia responen a la vocació de donar resposta als nous reptes de la societat, entre els quals la capacitat d'adaptació i el canvi, en sentit ampli, són significativament prioritaris. En aquest context, el coneixement i el raonament es converteixen en instruments fonamentals d'un món cada vegada més dinàmic. Només les persones que tinguin una bona formació tindran certes garanties de poder donar resposta a allò que sembla cada vegada més evident, és a dir, que el creixement de les societats està directament vinculat al seu nivell de capital humà. El nostre objectiu és donar-vos els instruments per atendre reptes, ensenyar-vos a pensar, ensenyar-vos a demanar més que a respondre.

Així, s'estudien els processos de producció, intercanvi, distribució i consum de bens i serveis. Això inclou aspectes com l'estudi de organitzacions (empreses, sindicats…), de polítiques (econòmiques, ambientals …) i de les relacions entre els diferents agents econòmics (consum, comerç internacional…).

Centre on s'imparteix
Tipus d'estudi Oficial
Tipus d'ensenyament Llicenciatura
Total de crèdits 300 crèdits
Durada 4 anys
Preus públics de matrícula per crèdit l'any acadèmic 2011-12 * 1a matrícula  10,93€
2a matrícula  16,40€
3a matrícula  21,86€
4a matrícula  32,79€
5a matrícula  45,91€
6a matrícula  65,58€
7a matrícula i successives  87,44€
* Decret 64/2011, de 10 de juny, pel qual s'actualitzen els preus públics per serveis acadèmics en els ensenyaments oficials de la Universitat de les Illes Balears.
En el cas de la matrícula d'assignatures declarades sense docència per raó d'extinció del pla d'estudis o per qualsevol altre motiu, si s'ofereixen exclussivament els exàmens finals i les tutories voluntàries, s'ha d'abonar només el 25 % de la tarifa ordinària. En el cas que s'ofereixi un sistema de tutories programades o de docència alternativa, l'alumnat ha d'abonar l'import íntegre per serveis acadèmics.

Resum de crèdits primer cicle

Curs Troncals Obligatòries Optatives Lliure Configuració Total
Primer   48,0   15,0      
Segon   42,0   24,0      
Total   90,0   39,0     21,0   150,0

Resum de crèdits segon cicle

Curs Troncals Obligatòries Optatives Lliure Configuració Total
Tercer   36,0   12,0      
Quart   27,0   24,0      
Total   63,0   36,0   36,0   15,0   150,0