Màster Universitari. Ciències Mèdiques i de la Salut (MCME): 2011-12

Informació d'accés

Podran accedir al màster els diplomats, llicenciats o graduats en àrees afins a les ciències mèdiques i de la salut (medicina, química, bioquímica, farmàcia, psicologia,...), sempre que es compleixin els següents criteris:

• Estar en possessió d'un títol universitari oficial espanyol o un altre expedit per una institució d'educació superior de l'Espai Europeu d'Educació Superior que faculten al país expedidor del títol per a l'accés a ensenyaments de màster.
  • Així mateix, podran accedir els titulats conforme a sistemes educatius aliens a l'Espai Europeu d'Educació Superior sense necessitat de l'homologació dels seus títols, prèvia comprovació per la Universitat que aquells acrediten un nivell de formació equivalent als corresponents títols universitaris oficials espanyols i que faculten al país expedidor del títol per a l'accés a ensenyaments de postgrau. L'accés per aquesta via no implicarà, en cap cas, l'homologació del títol previ que estigui en possessió l'interessat, ni el seu reconeixement a altres efectes que el de cursar els ensenyaments de màster.

L'òrgan que decidirà sobre l'accés i acceptació dels candidats a cursar el màster serà la Comissió Acadèmica de la titulació. Aquesta comissió Acadèmica serà presidida pel director/a de la titulació o persona, dins del planter de professors del programa, en la qual aquest/a delegui.

Si el nombre d'interessats que compleixen amb els requisits és inferior al nombre màxim d'alumnes establert, els candidats admesos podran efectuar la seva matrícula. Si és superior, la Comissió Acadèmica aplicarà el procediment d'avaluació de mèrits amb la finalitat de determinar què candidats obtindran el dret a matricular-se.

Contra la decisió de la Comissió Acadèmica de la Titulació relatives a aquest apartat es podrà elevar recurs davant la Comissió de Postgrau de la UIB.