Alumnat col·laborador de tipus B , curs 2018-19 , perfil de la plaça LICLE001 - Laboratori d'Investigació en Complexitat i de Lingüística Experimental

• Servei
    • Laboratori d'Investigació en Complexitat i de Lingüística Experimental
  • Plaça
    • LICLE001
  • Nom del/la tutor/a
  • Places disponibles
  • Crèdits
  • Remunerats
  • Per reconèixer
  • Òrgan seleccionador
    • Comissió + Tutor
  • Requisits
    • Ser capaç de llegir en anglès. Coneixements bàsics d'ofimàtica. Coneixements bàsics de lingüística. Interès per la recerca en lingüística i psicolingüística. Capacitat per treballar en grup. Interès per conèixer l'ús de programari de recerca científica en lingüística.
  • Tasques per fer
    • Ajudar en el processament i anàlisi de mostres de parla espontània. Assistir en la recollida de dades segons el disseny experimental. Ús de programari específic per a l'anàlisi de les dades lingüístiques.
  • Interès de l'activitat per a la formació de l'alumne/a
    • Aquesta plaça és de màxim interès per a les persones interessades en la recerca científica sobre el llenguatge humà, el desenvolupament i adquisició d'aquest (tant en casos de desenvolupament típics com atípics). Els estudiants interessats en aquestes àrees de recerca guanyaran experiència en recerca científica que els serà útil en el futur.
  • Documentació que ha d'aportar l'alumne/a
    • Extracte acadèmic + currículum