Alumnat col·laborador de tipus A , curs 2018-19 , perfil de la plaça FFL039 - Facultat de Filosofia i Lletres

• Facultat/Escola Universitària
  • Plaça
    • FFL039
  • Nom del/la tutor/a
  • Places disponibles
  • Crèdits
  • Per reconèixer
  • Òrgan seleccionador
    • Tutor
  • Requisits
    • Tenir coneixements d'anglès. Saber escriure bé en català i en castellà. Tenir coneixements de lingüística i de sintaxi a nivells generals. Interès per la psicolinguistica.
  • Tasques per fer
    • Transcripció de dades lingüístiques. Assistència en l'organització de tasques d'investigació.
  • Interès de l'activitat per a la formació de l'alumne/a
    • Aquesta plaça és de màxim interès per a les persones interessades en la recerca científica sobre el llenguatge humà, el desenvolupament i adquisició d'aquest (tant en casos de desenvolupament típics com atípics). Els estudiants interessats en aquestes àrees de recerca guanyaran experiència en recerca científica que els serà útil en el futur.
  • Documentació que ha d'aportar l'alumne/a
    • Extracte acadèmic + currículum