Grado en Educación Primaria en Ibiza

240 créditos - Facultad de Educación

Datos e indicadores

   2009-10  2010-11  2011-12 2012-13 2013-14 2014-15 2015-16
 Alumnos de nuevo ingreso  290  279  277  282  331  338 323
 Alumnos matriculados  290  517  742  970  1042  1143 1178
 Alumnos titulados  -  -  -  161  151  184 193

¿Quién vela directamente por la calidad del título?

Comisión de Garantía de Calidad (CGC)

Responsable de Calidad
Personal de Administración y Servicios
Alumno
  • Silvia Rovira

La CGC recoge toda la información relevante del título (informes de encuestas, datos, estadísticas, quejas, sugerencias, etc.) y las analizan. Puedes consultar  la normativa y las funciones de las CGC para ampliar la información.

La calidad en la Facultad de Educación

Trabajos de Fin de Grado

  • Les proves de selecció de l’alumnat, una proposta per accedir al Grau d’Educació Primària de la UIB
  • El juego como instrumento motivador en la intervención en niños con dificultades de lectoescritura.
  • Propuesta de intervención a partir de un caso práctico de hipoacusia
  • El fracàs escolar en Educació Primària. Una problemàtica cada cop més accentuada en la realitat escolar
  • Anàlisi dels continguts de música clàssica que aparei xen a diferents llibres de text de música d’educació primària
  • Uso de recursos didácticos para la enseñanza del léxico en lengua inglesa como L2
  • Resolució de conflictes en els centres escolars per mitjà de l’Educació Física
  • Primària amb alumnes amb TDA-H: repositori digital de propostes d’implementació
  • Les cançons tradicionals com a millora dels trastorns del llenguatge oral. Intervenció a 6 alumnes del CEE Mater MIsericordiae.
  • Sistemes Augmentatius i/o Alternatius de la Comunicació a nivell de centre
  • Musicoteràpia aplicada a alumnes amb Trastorn de l'Espectre Autista (TEA)
  • La medida en Educación Primaria: una propuesta de intervención
  • Proposta per incrementar l’activitat física dels alumnes del CEIP Mestre Colom de Bunyola
  • Estrategias inclusivas para trabajar el autismo dentro del aula. Aulas UEECO.
  • Intervenció d’un infant amb discapacitat auditiva per tal de millorar la comunicació
  • L’aprenentatge cooperatiu als centres d’Educació Primària
  • La Prehistòria de Mallorca i els talaiots d’Alaró
  • Estudi de cas: Educació Física adaptada per a infant amb Paraparèsia Espàstica Hereditària
  • La importància, les estratègies i els mètodes de relaxació a les aules d’educació primària
  • Aplicació del Termòmetre Lingüístic i intervenció a infants de 5-6 anys. Casos pràctics.
  • las microhabilidades en relación con el ámbito de la educación física
  • Educación emocional, evolución del concepto e implicaciones en el marco legal de la escuela primaria.
  • Efecte dels contes amb moralina en els infants de 3 i 4 anys: una experiència real.
  • Let's talk. Propuesta didáctica para el trabajo de la destreza oral en inglés
  • Intervención educativa escolar en alumnado con discapacidad auditiva en educación primaria.
  • El perfil sociolingüístic del mutisme selectiu en infants d’Educació Primària
  • Relación entre la autoestima y el rendimiento académico.
  • Conductes disruptives a l'aula: causes i intervencions
  • Anàlisi de l'ús de l'Scratch al CEIP Na Caragol
  • El treball per projectes a l’aula
  • Análisis de libros de texto de Lengua Castellana. Propuesta didáctica.
  • la importància del treball cooperatiu i la inserció a l'aula d'educació física
  • La música i les danses rituals de Manacor a les escoles d’aquest municipi: Una proposta didàctica interdisciplinària
  • Influència de les motxilles escolars en el mal d’esquena de nins entre 8 i 12 anys
  • La flipped classroom en las matemáticas
  • La Sal com a producte d'aprenentatge
  • La comprensió oral per a un infant amb hipoacúsia
  • APRENENTATGE COOPERATIU I EDUCACIÓ FÍSICA
  • Treballar els valors a les classes d’Educació Física
  • Anàlisi i estudi de la condició física en alumnes de 5è i 6è curs d’Educació Primària.
  • Estudi descriptiu i transversal sobre la utilització del Youtube dins un centre de primària de Mallorca
  • Ús educatiu de les TIC als CEIPs del Pla de Mallorca
  • La importància del material didàctic en l'aprenentatge significatiu dels alumnes d'educació primària.
  • La importancia de la educación emocional en el desarrollo integral del alumno de primaria.
  • Guia didàctica interactiva d'estudi de Sa Comuna de Lloret
  • ¿Enseñan, en los colegios, español a los alumnos extranjeros?
  • La importància de l'educació emocional dins els centres escolars.
  • Pràctiques Restauratives a les aules d’Educació Primària. Una nova visió a la gestió dels conflictes.
  • L’ensenyament de l’educació sexual a primària
  • Gamificación
  • Factors que influeixen en l'aplicació de l'Aprenentatge Basat en Problemes o Projectes: un estudi des de la percepció del docent.
  • El conte com a recurs didàctic a l'àrea de matemàtiques
  • Dificultats en el procés enesenyament-aprenentatge de les matemàtiques. Percepció de l'assignatura per part d'alumnes i mestres.
  • Educació per a la Salut: un repte pendent
  • Las medidas de la Tierra: talleres de integración de las artes plásticas en la enseñanza de las otras materias para cuarto de educación primaria
  • La intregació de nins amb TEA en centres educatius: UVAI
  • Altas Capacidades en Matemáticas
  • La immigració a l'escola de Felanitx (CEIP inspector Joan Capó). Les llegendes felanitxeres com a eina per a la inclusió a la cultura catalana
  • Una visió teòrica de la integració de les TIC a Educació Primària
  • Aprendizaje del español mediante grupos cooperativos
  • Anàlisi i resposta a la violència en el medi escolar.
  • Aprendizaje cooperativo dentro del aula de Educación Primaria. Análisis bibliográfico y estudio de caso: C.C. CIDE
  • L’Eurítmia: expressar, sentir, aprendre i gaudir.
  • Desarrollo de la competencia comunicativa en lengua inglesa: Juegos dramático y técnicas teatrales
  • Les Activitats Físiques en el Medi Natural: una aproximació als esports aquàtics
  • Anàlisi de la coordinació entre primària i secundària
  • Els conflictes i la prevenció de la violència escolar a l'Educació Primària
  • Estratègies de comunicació i participació entre l'escola, les famílies i l'entorn
  • Com millorar la resolució de problemes matemàtics a partir de la potenciació de la comprensió lectora
  • Las prácticas restaurativas y las emociones
  • Anàlisi de les produccions dels nens com a eina de coneixement i de complement al diagnòstic.
  • La papiroflèxia com a metodologia per treballar la geometria
  • De les Rondalles Mallorquines al llibre il·lustrat: proposta didàctica per a l'escola primària
  • Les habilitats socioemocionals en l'aprenentatge dels infants
  • Animación a la lectura: alumnos, padres y maestros.
  • Tractament de la semàntica. Anàlisi i intervenció en un cas de retard maduratiu
  • La pedagogia Montessori: fonaments, vigència i aplicabilitat a l'actualitat
  • L’activitat física té efectes positius sobre la salut mental?
  • Tipus de suport educatiu: dins i/o fora de les aules de primària.
  • Ensenyament i aprenentatge de l’ortografia de la primera llengua (L1)
  • La música com a eina educativa per afavorir la inclusió del síndrome d'Asperger en l'educació primària
  • Els projectes i la seva aplicació als centres d’Educació Primària de les Illes Balears
  • La relació entre el docent i la família. Importància i orientacions
  • El teatro musical y su influencia sobre el lenguaje en niños: una aproximación experimental
  • Propuesta de un proyecto de enseñanza-aprendizaje sobre los estados de agregación de la materia
  • La importància de l’Educació Emocional en els infants amb DEA
  • La literatura a Primària. Proposta de teatralització a partir de tres gèneres literaris
  • Anàlisi i millora d'un projecte de treball des d'una perspectiva inclusiva
  • Aprenentatge cooperatiu com a metodologia inclusiva
  • La interdisciplinariedad como propuesta para revalorizar las Artes en la Educación Primaria
  • Un gran cambio en la educación Aprender a través de la práctica y la experimentación
  • L'efectivitat de la repetició escolar. Factors i diferents punts de vida sobre el fet de repetir un curs escolar
  • Trastorn d'alteració de conducta i la seva intervenció dins tots els seus àmbits
  • Música i emocions a l’aula de primària: una recepta molt especial dins l’àmbit educatiu
  • Estado de la cuestión del Trabajo por Proyectos en la comarca de Levante: un estudio basado en cuestionarios.
  • Considerant les matemàtiques per comprendre el món
  • Les Matemàtiques estan relacionades amb la Música?
  • Dissenyar i implementar una estratègia gamificada per l'aprenentatge de continguts específics en alglès dirigida a alumnes de quant de primària.
  • Propostes didàctiques amb edublogs a Centres d'Educació Primària
  • Noves metodologies aplicades a les classes d'anglès
  • L'APRENENTATGE COOPERATIU EN L'ASSIGNATURA D'EDUCACIÓ FÍSICA A L'ESCOLA PRIMÀRIA
  • Intervenció de la Pragmàtica per a alumnes autistes
  • Taller d'entrenament cognitiu a l'àrea de llengua catalana
  • La lectoescriptura en l'etapa d'educació primària.
  • La musicoteràpia i el Brain Gym amb alumnes amb Necessitats Educatives Especials
  • La importància de l'Educació Musical dins l'etapa d'Educació Primària per el desenvolupament intel·lectual
  • Gestió i resolució de conflictes a través de l'educació emocional.
  • Educació Física Inclusiva.
  • La pèrdua d'un ésser estimat i el posterior procés de dol en l'educació primària.
  • ¿Varia el grado de bilingüismo en distintos contextos?
  • exergames
  • El càlcul mental com a mètode per aconseguir la mecanització de l’aritmètica durant el cicle de primària
  • Creació f'un material multimàdia dirigit a alumnes nouvinguts, que s'utilitzi coma eina de duport educatiu
  • Aplicació del Termòmetre Lingüístic. Estimulació del llenguatge oral a través dels jocs lingüístics.
  • Pautas de intervención a partir de un caso de Trastorno Negativista Desafiante
  • La resolución de conflictos a través de las Pràcticas Restaurativas
  • ¿Qué beneficios puede aportar la Actividad Física a niños y adultos con síndrome de Down para mejorar sus problemas?
  • Formació docent i apoderament: una proposta de reforçament de les capacitats dels mestres en Educació Primària
  • La percussió corporal com eina de cohesió social en l’aprenentatge musical en Educació Primària
  • Adaptació de la llengua catalana a l'alumnat nouvingut
  • El rol dels personatges protagonistes femenins en obres d'autors rellevants de la literatura infantil i juvenil
  • Propostes per treballar la poesia a l'escola
  • Escape room educatiu de resolució de conflictes
  • Adaptació de l'alumnat immigrant mitjançant l'aprenentatge de la llengua catalana. Recursos didàctics
  • Educación en valores.
  • Jocs i dinàmiques per treballar la inclusió a l’escola.
  • Proposta metodològica per a la millora de la competència oral a les aules de primària
  • Estudi de l'estat actual i de la qüestió a Mallorca envers el tema d'educació emocional i la feina que fan els mestres de primària.
  • Estratègies per a millorar l'expressió oral
  • Efectes de la música en els nins i les nines amb Trastorn de l'Espectre Autista
  • L'Anglès com a Llengua Estrangera a l'Educació Primària.
  • Metodologies docents actuals
  • La educación de la mujer bajo el franquismo: La sección femenina
  • CIL Methodology in Physical Education
  • Les TIC a les aules de Primària
  • El teatro en las aulas
  • Alimentació a l'educació primària en anglès
  • Proposta metodològica del CEIP Miquel Costa i LLobera
  • Importància de la formació universitària dels mestres d'audició i llenguatge
  • Rondalles: una eima per a treballar les emocions
  • Estratègies d'intervenció per a millorar la composició escrita
  • Com explicar contes
  • Estudi sobre l’evolució del CEIP Llorenç Riber (1977-2016)
  • Didáctica, Metodología y Recursos del Inglés en Educación Primaria
  • Les rondalles mallorquines a l'Educació Primària
  • Proposta didàctica per una educació física per a tothom.
  • Una nova visió de les figures geomètriques per mitjà de la intel·ligència corporal-cinestèsica al 2n curs d'Educació Primària
  • Ús i necessitat de formació dels docents en TIC
  • Estrategias de fomento de la lectura en dos centros de Educación Primaria
  • Bones Pràctiques a la Classe d’Educació Musical: un Enfocament Multicultural i Igualitari
  • Discapacidad con mejor calidad de vida
  • La motivación en el proceso de enseñanza/aprendizaje de lenguas extranjeras
  • Contes. Una vitamina pel desenvolupament dels infants
  • Lectura extensiva i biblioteca d'aula en anglès
  • L'hort escolar
  • Proposta d'un projecte per l'ensenyament de ciències experimentals a l'educació primària
  • Redes sociales en la escuela: Una experiencia con Edmodo
  • Literatura amb valors dins l'aula
  • El Comte Mal: estudi i proposta didàctica