Grado en Educación Primaria (Plan 2009)

240 créditos - Facultad de Educación
  Este plan de estudios está a extinguir, no se admiten alumnos de nuevo ingreso. Puedes consultar el plan de estudios vigente correspondiente .

Datos e indicadores

   2009-10  2010-11  2011-12 2012-13 2013-14 2014-15 2015-16
 Alumnos de nuevo ingreso  290  279  277  282  331  338 323
 Alumnos matriculados  290  517  742  970  1042  1143 1178
 Alumnos titulados  -  -  -  161  151  184 193

¿Quién vela directamente por la calidad del título?

Comisión de Garantía de Calidad (CGC)

Responsable de Calidad
Personal de Administración y Servicios
Alumno
  • Silvia Rovira

La CGC recoge toda la información relevante del título (informes de encuestas, datos, estadísticas, quejas, sugerencias, etc.) y las analizan. Puedes consultar  la normativa y las funciones de las CGC para ampliar la información.

La calidad en la Facultad de Educación

Trabajos de Fin de Grado

  • Las emociones en el aula
  • Investigació sobre la pedagogia Waldorf i la seva aplicació a s'Escoleta Waldorf Mallorca.
  • La comprensión lectora en niños con TDAH: una intervención en el contexto educativo.
  • Los robots sociales como herramienta de intervención en niños con Trastorno del Espectro autista (TEA): Un proyecto piloto en escuelas de Mallorca
  • Revisió de les adaptacions curriculars a l'educació primària a les Illes Balears de 2010 a 2015
  • Estimulació del llenguatge oral i escrit mitjançanta els contes. (Els contes com a instrumenbt educatiu
  • Anàlisi dels mapes mentals a primària.
  • Escola de pares: la seva vigència en el context educatiu de la ciutat de Palma
  • La peça que ens falta
  • Experimentació a l'aula/laboratori de ciències naturals a l'etapa d'educació primària. Propostes d'activitats científiques sobre matèria i energia
  • El proceso de enseñanza-aprendizaje del inglés mediante el uso de la música y del teatro
  • Metodología activa en l'ensenyament de l'anglès
  • La literatura popular com a eina per desenvolupàr l'expressió oral i escrita. Les rondalles.
  • ESTUDI DE CAS ÚNIC: TEA
  • Altes capacitats intel·lectuals en l'Estat Espanyol
  • Comparación de métodos y estrategias de aprendizaje en la enseñanza de la lengua extranjera: Reino Unido y España
  • El raonament matemàtic a l'educació primària
  • El treball del ritme i els estils musicals a l’Educació Primària
  • Estudi sobre l'ús de la llengua catalana en l'entorn familiar, escolar i social dels nostres alumnes
  • La mejora de la educación postural en la educación primaria.
  • Ús de la llengua anglesa dintre de l'aula
  • La formació del professorat i la metodologia de l'ensenyament de l'anglès a Finlàndia i Espanya
  • La música ens porta a les emocions
  • accessibilitat a les instal.lacions esportives escolars. anàlisi de diferents centres i proposta de intervenció
  • L'escola com a eina per conservar i difondre la música popular mallorquina
  • Els grups interactius al CEIP Pintor Joan Miró
  • Las actitudes lingüísticas del alumnado autóctono e inmigrante hacia el catalán y el castellano
  • El Teatro como recurso educativo para la adquisición de la lengua inglesa en Primaria
  • Les metodologies Flipped Classroom, Problem Based Learning i Challenge Based Learning a l'Educació Primària: el cas de l'Escola Internacional Àgora Portals a Mallorca
  • “SI TU APRENS, JO TAMBÉ” Proposta didàctica de sensibilització inclusiva
  • Estudio de un caso de TEA en el contexto de un centro público de Palma
  • Incentivació a la lectura i coneixement de la cultura a través de les rondalles mallorquines
  • Historia y situación del idioma del inglés en la educación
  • Adios al ma, me, mi, mo, mu
  • Excel·lent
  • Anàlisi de l’evolució del rol de la dona com a docent a Sóller
  • Análisis de los mapas mentales en Primaria
  • Proposta educativa per fer del CEIP Mestre Colom un col·legi més actiu
  • La Iniciació Esportiva a l’entorn escolar.
  • Artes marciales: Una herramienta para la Educación Primaria
  • El Ciberbulling, una problemàtica del mal ús de les TIC: Un estudi de cas
  • Estudi del cicle de les plantes a través d’un hort escolar
  • El paper del docent per a la prevenció de l'assetjament escolar: estat de la qüestió a l'ílla de Mallorca.
  • Satisfacción Laboral Docente del Ceip Joan Miró
  • Breu guia d’ajuda per a pares i mares amb un fill/a dislèxic a partir d’un estudi de necessitats
  • English Teaching Methodologies: Project Based Learning
  • ¿Cómo afecta la actividad física en el rendimiento académico de los alumnos de Educación Primaria?
  • La musica com una eina per a la intregació i la participació dels alumnes a l'aula
  • ¿cómo se narra el primer encuentro de la población americana y europea (1492-1504)? Análisis de libros de texto escolares
  • Estudi i recomanacions sobre la higiene postural en el context escolar
  • L’ensenyança i l’aprenentatge de l’anglès a través dels contes clàssics de la literatura infantil anglesa. Una proposta didàctica per alumnes d’Educació Primària.
  • Els contes dins l'aula d'anglès en l'educació primària
  • Estimulació del llenguatge oral a partir dels jos lingüístics.
  • Proyecto de aula: la dramatización como herramienta didáctica para trabajar la comunicación.
  • Què sentim quan escoltam? Treballem les emocions a les aules de música d'Educació Primària
  • Les llegendes de Santa Maria: proposta didàctica
  • Efectes de la inactivitat física i l’obesitat en el rendiment acadèmic als infants de 6è d’Educació Primària
  • Accés i consulta a la informació de l'alumnat de l'etapa de Primària
  • Proposta d'intervenció: disfèmia i musicoteràpia
  • PREJUDICIS I FALSES CREENCES SOBRE L’ALIMENTACIÓ.
  • Acoso escolar: revisión de los protocolos de actuación en España
  • La lectoescriptura en l'Educació Primària. Un cas de dislèxia.
  • Simulació de llenguatges infantils
  • Cómo se inicia la lectoescritura en las escuelas alternativas
  • Trastorn per Dèficit D’Atenció amb Hiperactivitat (TDA-H): com treballar-lo
  • Proposta d’innovació d’espais-ambients d’una escola de primària per a la millora del benestar
  • Facilitadors i barreres per un suport inclusiu en un centre d'Educació Primària
  • El uso de la música y las canciones en el aula de inglés en Educación Primaria
  • Educació emocional per a 3er cicle d'Educació Primària. Programa d’intervenció basat en les competències emocionals.
  • Una metodologia pel segle XXI
  • Metodologia de l'ensenyament de segones llengües
  • Comprensión lectora en centros de distinta tipología
  • Les biblioteques escolars
  • ANSIETAT I VALORS A L’AULA D’EFÍSICA I A LES ACTIVITATS EXTRAESCOLARS
  • Còmic Didàctic del Ferreret.
  • L’aprenentatge de les matemàtiques: la influència de l’autoconcepte, de la motivació i de la percepció que es té de l’assignatura
  • Los docentes y el uso de las TIC en los centros de Mallorca
  • La inclusió social dins l’aula i les estratègies del professorat per evitar l’exclusió dels seus alumnes
  • Fusió d'art i emocions
  • ¿Se consigue motivar al alumnado a que lea en la primera etapa de la Educación Primaria?
  • El cine como recurso didáctico en la educación musical: Guías para el visionado de películas
  • Propuesta de proyecto anual para trabajar la literatura en lengua extranjera
  • El mapa mental, tècnica bàsica de la Geografia de la Percepció.
  • Anàlisis comparatiu de la legislació en educació de la Segona República i el primer Franquisme
  • Proposta d'intervenció de com treballar de manera interdisciplinària els Valors Socials i Cívics a l'Educació Primària
  • Factors socioculturals que afecten el desenvolupament del llenguatge infantil
  • Estratègies didàctiques pel treball de les quatre destreses lingüístiques en anglès utilitzant les TIC
  • La importància dels contes en l'Educació Primària. Estudi de produccions procedents del Marroc.
  • Tallers d’experimentació de l’àrea de les Ciències Naturals per Educació Primària
  • ¿Se trabaja bien la actividad lectora en 2 ciclo de Primaria?
  • Material didáctico de lectura y escritura basado en las ideas de María Montessori
  • El Libro de Artista: propuesta de aprendizaje para la Educación Primaria
  • Análisis del apoyo a las necesidades psicológicas básicas y la motivación de los alumnos en Educación Física: un estudio basado en la teoría de la autodeterminación
  • Matemàtiques amb material reciclat a Tanzània
  • La direcció dels centres escolars
  • Atenció educativa per infants oncològics a les Illes Balears
  • La biblioteca de aula en la Educación Primaria. Estudio y propuesta metodológica para su uso.
  • Cançoner Popular de Mallorca com a eina de treball en un aula de primària.
  • El mestre d'audició i llenguatge: una proposta didàctica de prevenció primària en l'àmbit escolar
  • Hàbits de lectura en els infants d'avui
  • La tecnificació esportiva a l’edat escolar
  • Los cambios cognitivos y comportamentales de los estudiantes de Primaria relacionados con el uso de las nuevas tecnologías
  • Disponibilidad léxica para el campo semántico de las emociones en Educación Primaria
  • Els deures a l'educació primària. Una anàlisi al CEIP Melcior Rosselló i Simonet
  • El circ a l'escola a través del dibuix: proposta didàctica per treballas l'art circense a l'aula
  • “TRIAJOC”. L’aplicació per a programar l’àrea d’Educació Física.
  • La disponibilidad léxica de estudiantes de 5º de EP en dos centros de Palma de Mallorca. Estudio comparativo.
  • Relacions entre l'àmbit familiar i el desenvolupament i aprenentatge dels infants.
  • Aula-museo: propuesta artística de un nuevo espacio en la escuela primaria
  • A partir d'un jardí: proposta didàctica per fomentar la creativitat a l'escola primària
  • El proceso de enseñanza-aprendizaje del inglés mediante el uso del cuento y el teatro
  • L’educació emocional com a eina per pal·liar el bullying a l’escola.
  • Competència emocional: l'autoestima. Proposta didàctica a partir de l'aprenentatge cooperatiu
  • Inclusió dins les aules de música d'Educació Primària
  • Revaloritzem les emocions i eduquem-les. La realitat del CEIP Sant Miquel
  • L'educació emocional a Primària: una proposta transversal
  • Paraules amb música: Proposta d’intervenció amb alumnat disfèmic dins l’aula de música
  • El musicograma: un recurs per a l’ensenyament de la música en l'Educació Primària
  • Breu guia d'intervenció i ajuda per a pares i mares amb un fill/a amb la síndrome de Down, a partir de necessitats i experiències viscudes per altres famílies.
  • Estudi comparatiu de la intervenció en l'àmbit del llenguatge a partir dels contes en infants amb discapacitat intel·lectual.
  • Ensenyaça i aprenentatge de les Ciències Naturals de lo general a lo específic mitjançant Mapes Conceptuals
  • L’Educació Física com eina d’Inclusió Social.
  • Com podem treballar la consciència fonològica amb els infants?
  • La glosa a l'Educació Primària: un recurs per a millorar les habilitats comunicatives
  • Robots sociales y autismo. Propuesta de intervención en el contexto educativo.
  • Estrategias educativas en centros ordinarios en niños sordos con implante coclear
  • Reconeixement i tractament de les emocions a través de la música del cinema en l'Educació Primària
  • Dificultats relacionades amb les matemàtiques. Com treballar la discalcúlia
  • Les Tecnologies de la Informació i la Comunicació en l’àmbit de l’Educació Física: el repte del segle XXI
  • El juego motriz como medio de aprendizaje en la escuela
  • Propuestas de mejora para el alumno con Síndrome de Asperger en el área de Educación Física.
  • Cómo tratar el tema de la muerte en Educación Primaria a partir de dinámicas y recursos
  • Comparació de dos Projectes Lingüístics de Centre i projecte de millora (Projecte Lingüístic Propi)
  • Activitats per a l'expressió oral i la millora en la comunicació en Educació Primària
  • La utilització de les titelles com a recurs pel desenvolupament de l'anglès oral
  • Diversitat a l’escola i escoles diverses: tres exemples diferents del tractament de la inclusió
  • ¿Atienden correctamente las escuelas al alumnado con dificultades de aprendizaje de la lectoescritura?
  • Dins la ment del mestre: una revisió bibliogràfica sobre l'Efecte Pigmalió a les aules, des dels anys seixanta fins a l'actualitat.
  • Tractament de la postura d'assegut mitjaçant la utilització del fitball en alumnes d'educació primària.
  • La educación emocional en Educación Primaria: de la teoría a la práctica
  • Els jocs populars i tradicionals de les Illes Balears: una eina matemàtica
  • Millora del rendiment acadèmic a través de l’Educació Física.
  • La societat montuïrera, població multicultural: relacions culturals
  • Diversitat i llengua catalana a les aules de Primària de les Illes Balears
  • El hábito lector en alumnos de Educación Primaria.
  • Els contes: un recurs per l'aprenentatge de les matemàtiques
  • La vulnerabilitat dels infants davant les TIC: El Ciberbullying
  • La música com a element d'intervenció en les dislàlies i en el retard lleu del llenguatge a l'escola primària
  • Condició física i hàbits saludables a alumnes de tercer cicle de Pimària
  • Aprenem matemàtiques amb material estructurat.
  • La rondalla com a recurs didàctic per a treballar la competència lingüística dins l'aula de Primària
  • Proposta didàctica dels components del llenguatge a través dels jocs lingüístics. Estudi de cas.
  • La literatura inglesa aplicada en educación primaria
  • Proyecto de enseñanza y aprendizaje sobre la materia y sus propiedades en Educación Primaria
  • Pollença de llegenda
  • L'educació a Manacor i les Franciscanes Filles de la Misericòrdia
  • Dificultats lectores en el trastorn per dèficit d’atenció
  • Las asignaturas de lengua inglesa en el currículum de Educación Primaria de las Islas Baleares y de Inglaterra
  • La inteligencia emocional en el aula de primaria. Aportaciones...
  • Multiculturalidad: Enseñanza de una segunda lengua.
  • Matemàtiques per a tots. Noves metodologies i recursos.
  • La musicoteràpia a l'àrea emocional en l'educació primària: Una aproximació a la visió del mestre de música
  • Motivació a la lectura. Com gaudir de la lectura a la infància
  • Una ullada a les altes capacitats
  • Juegos de dramatización y expresión oral como método lúdico de enseñanza de lengua inglesa en primaria
  • Dibujos animados y transmisión de valores. El caso de un centro escolar de Palma.
  • Mantenir els alumnes motivats: un conte dinàmic amb finals alternatius
  • Proposta de millora de la comunicació entre escola i família al CEIP Pintor Joan Miró a través del bloc
  • La Educación Intercultural en las escuelas de Mallorca
  • Comparació dels sistemes de formació docent. Els casos d’Alemanya, Finlàndia, França, Països Baixos i Espanya.
  • Tècniques de relaxació a la darrera etapa de primària.
  • Els pares opinen sobre l’educació dels alumnes NEE i DEA a les escoles
  • Comparació de la consciència fonològica en nens i nenes de 5 anys del CEIP Binissalem
  • Grups d’Ajuda Psicomotriu com a eina per afavorir la inclusió
  • Treball comparatiu dels sitemes educatius espanyol i polonès en l'etpa primària
  • La família i la seva implicació en el desenvolupament del llenguatge
  • Banc de recursos per al foment de la creativitat musical a l’escola primària
  • Wave After Wave. Propuesta Educativa Relacionando el Surf con el Ser Humano y las Ciencias de la Tierra
  • L'estratègia dels mapes mentals a l'assignatura de Ciències Socials
  • Recursos tecnológicos para la gestión y organización de centros escolares: el Gestib, una herramienta por descubrir.
  • Avaluació de la comprensió lectora a sisè curs d'educació Primària
  • Repercusión de la actividad física en el proceso cognitivo del niño
  • L'abac com a material de suport per aprendre matemàtiques
  • Coordinació i emoció en l'aprenentatge
  • La feina dels mestres d’audició i llenguatge a
  • Trabajar los valores: propuestas y actividades didácticas de aprovechamiento de la literatura infantil
  • Treball de les rondaies mallorquines dins l'àrea de ciències naturals
  • Learning by going
  • La relació entre el joc i el procés d'Ensenyança -Aprenentatge
  • La realitat educativa de les escoles públiques de Calvià des d’una perspectiva inclusiva
  • El sexisme a la societat i a l’esport i la seva influència a l’àrea d’educació física
  • Sortides didàctiques al litoral de Mallorca: Conèixer el sistema platja-duna.
  • Disseny i espais escolar: les escoles de Guilles Forteza a l'actualitat
  • El trabajo de la inteligencia kinestésica de manera transversal para la formación de personas motrizmente inteligente en una educación globalizada
  • Treball per projectes a l'educació primària. La ràdio escolar
  • L'ensenyament de la llengua catalana a l'alumnat nouvingut
  • El material estructural com a eina didàctica.
  • La professió de moda: nens YouTubers
  • Elaboració de materials manipulatius matemàtics dins l'aula
  • Atención al alumnado en fase de duelo
  • L'evolució de la inclusió d'alumnes amb necessitat educatives dins les aules ordinàries.
  • Rellevància de l'Educació Artística dins els sistemes educatius Europeus
  • Inventari i anàlisi dels articles publicats al BILE sobre educació física del 1920 al 1936
  • Ús i qualitat de la llengua catalana a un àmbit microsocial: l'alumnat de centres d'Educació Primària
  • Aproximació a l'escola privada de la Postguerra a través de les memòries de pràctiques del magisteri de les Illes Balears
  • Disàtria: Orientació en el context familiar
  • Aplicacions didàctiques de les rondalles, mites i llegendes del terme d'Artà i els seus itineraris literaris
  • La presència del Projecte Filosofia 3/18 a Balears entre 1987 i 2016
  • Els Trastorns Generalitzats del Desenvolupament. Recursos didàctics per a la seva intervenció. Estudi d'un cas.
  • Enfocament CLIL al context d'escola pública de les Illes Balears: des de les bases teòriques a l'aplicació pràctica.
  • La musicoteràpia aplicada als infants amb Síndrome de Down
  • Altas capacidades intelectuales. Respuesta educativa en diferentes centros de Palma
  • L’educació inclusiva i l’aprenentatge cooperatiu: dos elements clau i interconnectats per a l’educació del segle XXI.
  • Les emocions en la comunicació oral de la llengua anglesa
  • L'evolució de l'educació especial dins el marc legislatiu espanyol.
  • Estudi de l'ensenyança de l'escriptura a les escolas i la seva influencia en la disgrafia
  • Revisión de las pautas de actuación del Síndrome X frágil en el ámbito escolar mediante testimonios de individuos y familiares
  • El sexisme en els llibres de text
  • Anàlisis dels avantatges de la utilització de material manipulable a les aules d'educació primària
  • Musica't: desconnexió i connexió musical
  • Programa d'intervenció per a millorar el nivell de Competència Lingüística a quatre infants amb dificultats de llenguatge. Estudi de casos.
  • Els materials manipulatius: propostes didàctiques per a treballar a l'aula
  • Les pràctiques d'èxit de la Comunitat d'Aprenentatge d'un centre de Mallorca
  • El joc aplicat a les matemàtiques.
  • L'EDUCACIÓ FÍSICA EN EL MEDI AMBIENT A TRAVÉS DE LA SALUT
  • Motivació i educació per a combatre el sedentarisme infantil: diferents propostes d’intervenció.
  • Propuesta de ApS como método de continuidad al carácter del CEIP Pintor Joan Miró
  • Estudi de la Geografia de la Percepció a l'aula del centre Bartomeu Ordines de Consell
  • Entorn familiar d'infants amb necessitats educatives especials.
  • Uso personal del móvil por niños de 9 a 13 años.
  • Vivim la Música: un recull de propostes per al coneixement, creació i pràctica d'instruments musicals a l'aula
  • Un enfocament comunicatiu per a l'adquisició de la llengua anglesa en i'educació primària
  • Jornades Culturals
  • L'educació dins l'aula hospitalària de Son Espasses
  • L'atenció lingüística a l'alumnat no catalanoparlant a l'escola
  • Diferencias en el tratamiento y en la
  • L'educació emocional a partir de la literatura infantil
  • Les visites escolars. Descobrint la nostra Serra.
  • Diseño cuasi-experimental con el recurso didáctico "¿Qué contamos hoy?"
  • Autoconcepto e inteligencia emocional: análisis comparativo.
  • La consciència fonològica: concepte, avaluació i proposta didàctica d'intervenció.
  • Rompent barreres: infants amb paràlisi cerebral a les escoles ordinàries.
  • Estratègies per a la millora de l’expressió oral anglesa en el 3r cicle d’educació primària i proposta d’activitats
  • Enseñanza de lengua española a alumnado inmigrante: ¿Cuál es la metododología adecuada?
  • La metodologia didactica a l'àrea de llengua catalana
  • Mi visión de la educación
  • Proposta didàctica per a treballar a partir de les Rondalles Mallorquines
  • Animació a la lectura i àlbums il·lustrats
  • El ioga, tot una aventura per infants!
  • Análisis y valoración de los Proyectos Lectores en dos centros de EP
  • Anàlisi temàtica de les cançons i rondalles mallorquines
  • Una alternativa inclusiva al llibre de text. El treball per projectes cooperatius
  • Investigació sobre el paisatge i la seva importància a l'educació primària
  • Recursos didácticos y educativos para trabajar los cuentos tradicionales en Educación Primaria
  • La educación intercultural en las ciencias sociales
  • Escolaritzacio i inclusió social dels nens diagnosticats amb TEA a allorca
  • Biblioteques escolars a Mallorca
  • El trabajo cooperativo como metodología para el aprendizaje de la Lengua Española
  • Els àlbums il·lustrats i els valors: de la mà per ajudar a créixer als nens
  • ¿Por qué nuestros alumnos no hablan bien inglés? Formación y creencias del profesorado.
  • Foreign languages teaching methods and cooperative learning in a primary school
  • Foment de la creativitat dins les aules: mitjançant tècniques pictòriques, suports i eines provinents de l'entorn natural
  • Juguem amb la música i els seus colors
  • Unidad Didáctica: el sustantivo y el adjetivo.
  • La perspectiva de la discapacidad auditiva en dos contextos educativos marcados por la diferencia
  • Disseny i desenvolupament d’un Bloc educatiu en matèria de Llengua Anglesa al CEIP Miquel Duran i Saurina.
  • La influencia del entorno familiar y sociocultural en la motivación hacia el aprendizaje de lenguas extranjeras
  • Juegos didácticos en las matemáticas
  • Les rondalles del gegant beneit a l'escola
  • El Sistema Pictogràfic de Comunicació (SPC) i altres sistemes de comunicació
  • La naturalesa de la poesia o la poesia de la naturalesa en les aules de Primària
  • La diabetes en el ámbito educativo y escolar
  • Els anuncis publicitaris com a eina d'aprenentatge de la música a l'Educació Primària
  • Enfocament alternatiu de l'EF a través del joc cooperatiu: coneixement de l'autopercepcció de l'alumnat i promoció de valors en igualtat, solidaritat i no exclusió
  • Joc i matemàtiques a l’Educació Primària: anàlisi d’una experiència pràctica
  • L'ensenyament de la llengua anglesa a través d'un mètode multisensorial
  • Anàlisi dels nivells d'activitat física dels alumnes mallorquins
  • Uso y riesgo de las TIC en la etapa educativa obligatoria
  • Cálculo mental en Primaria. Propuestas didácticas
  • Estudi del procés d’escolarització de n’Aroa a l’etapa d’Educació Primària
  • Resolució de conflictes a través del joc cooperatiu a l'area d'educació física
  • L'aprenentatge de l'anglès a partir d'històries
  • Intel·ligència emocional, habilitat essencial per la vida
  • L'escolarització i la concepció de l'étnia gitana sobre l'educació
  • L'ús del joc a l'assignatura d'anglès d'educació primària
  • Intervenció lingüística a partir de l'expressió socioemocional.
  • Evolució de l’Educació Física dels anys 60 fins l’actualitat.
  • Desarrollo de la comunicación oral en lengua inglesa: El juego dramático y la música como recurso
  • L'educació escolar a les aules hospitalàries i a la llar
  • L'hàbit lector en llengua catalana
  • Matemàtiques a la piscina
  • Fem la Geometria més dinàmica. Cálcul d'àrees i perímetres a l'Educació primària.
  • Barreras arquitectónicas en los centros educativos
  • El Buyllyng a les escoles
  • El trato a la comprensión de textos escritos en lengua castellana en Educación Primaria teniendo en cuenta que dicha lengua a veces es L1 y otras LE del alumnado
  • The Thinking outloud project
  • Fomentar el reciclatge des de l’educació primària. Maria Torres
  • Estudi del desenvolupament d'un projecte d'educació emocional i proposta de treball
  • La pizarra digital interactiva en la educación primaria. Análisis de las formas de aplicación didácticas.
  • Creació de recursos didàctics per atendre el retard del llenguatge d'un infant amb la Síndrome de Down
  • Intervenció escolar per a l'augment del nivell d'activitat física per a nins de 10-11 anys
  • Importància i transversalitat de la música en l’adquisició de les competències bàsiques a l’Ed. Primària.
  • Treballar l'anglès a Eucació Primària a través de recursos motivadors, rutines i mecanismes lúdics
  • PERÍODES ACTIUS ENTRE CLASSES
  • Estudi sobre la inclusió als centres de Mallorca en la tasca d’Audició i Llenguatge
  • Els contes com a eina per a l'estimulació del llenguatge.
  • Musicoteràpia i Educació Especial. Tractament dels sentiments a través de la música.
  • Material per treballar amb infants amb dislexia.
  • L'estimulació del llenguatge a partir dels jocs lingüístics orals.
  • L'art per a crear històries: el llibre il·lustrat dels infants
  • Estudi de la situació de l’Educació Estadística a l’Etapa de Primària
  • On Stage. Refuerzo de la autoestima en niños de primaria a través de la expresión corporal
  • LA MÚSICA COM A EINA SOCIALITZADORA I D’EVOLUCIÓ PERSONAL EN L’ALUMNAT AMB DISCAPACITATS
  • L'activitat física dels infants durant l'horari extraescolar
  • L'educació compensatoria com una solució al frcàs escolar
  • El tractament del català durant l'època del franquisme en l'educació
  • LA CONTRADANSA A MALLORCA, ENTRE LA TRADICIÓ I LA MODERNITAT. PROJECTE DE RECERCA I RECUPERACIÓ.
  • Treball d'investigació sobre els mapes mentals a Geografia a l'Educació Primària
  • L'educació musical i la interdisciplinarietat que aquesta ens ofereix
  • La mediació en l'Educació Primària: recurs alternatiu a la solució de conflictes
  • L’educació durant el franquisme al poble de Llucmajor
  • Com adquirir la competència matemàtica mitjançant l’Educació Física?
  • Programació de consciència fonològica per alumnes de 3r curs d’educació infantil.
  • La comunicación oral en lengua inglesa en las aulas de Baleares: propuesta metodológica para Tercer Ciclo de Educación Primaria
  • L'hort escolar
  • Còm afecta la Síndrome X fràgil al llenguatge
  • El retard de la parla vinculat a la manca d'estimulació
  • CrossFit com a mitjà per treballar la força a Educació Primària
  • La animación lectora y las TIC
  • Estudi sobre els coneixements previs que té l'alumnat dels estudis de grau de Primària sobre el concepte de paisatge
  • IMPORTÀNCIA DE L’ESTIMULACIÓ MUSICAL EN EL DESENVOLUPAMENT DELS INFANTS EN EDATS PRIMERENQUES
  • Enseñanza de la lengua española como segunda lengua en niños chinos. Dos casos
  • La enseñanza de la programación informática en Educación Primaria: situación actual, análisis y presentación de experiencias de aula en España.
  • Percepció i comprensió del paisatge
  • La música com a joc
  • Guia d'Educació Emocional per a primer de primària.
  • Las Prácticas Restaurativas
  • L’activitat física extraescolar en relació amb l’entorn ambiental i familiar
  • Joc i llengua. Immersió lingüística en el pati.
  • El text lliure de Freinet a Mallorca
  • Els menjadors escolars. Una proposta per al seu abaratiment econòmic
  • Aprenentatge de la lectoescriptura. Experiències de l'escola Es Porxo (Deià) amb tècniques del mètode natural de C. Freinet
  • Prevenció dels trastorns vocals des de l’escola. Un treball multidisciplinari i interdisciplinari.
  • New method for teaching a foregin Language adapted to visually impaired children
  • La escuela democrática como un modelo de escuela para todos: un estudio de caso
  • La inclusió educativa dels alumnes amb discapacitat auditiva i la funció d'ASPAS en aquest àmbit
  • Els valors en l'esport competitiu en els nins i nines de 6 a 12 anys.
  • La consciència fonològica a 1r cicle d'educació primària. Un estudi de cas.
  • Metodologia d'ensenyança de la música a alumnat amb deficiència visual a l'aula
  • ¿Por qué enseñar la lectoescritura desde un método constructivista?
  • Pensar amb el cor. Educació emocional mitjançant el conte
  • Una arquitectura escolar para la Pedagogía Contemporánea
  • Beneficis del Visual Thinking a l’Ed. Primària
  • Pedagogía Waldorf y Método Montessori: Comparación y análisis de sus metodologías
  • Barreres a l'educació inclusiva dels alumnes amb discapacitat intel·lectual
  • Itineraris didàctics pel municipi de Pollença: Puig de Maria i Cala Bóquer. Activitats pròpies per tercer d'educació primària
  • Actividades interactivas para la consolidación del uso del pretérito perfecto simple y el pretérito imperfecto del modo indicativo simple en alumnos extranjeros de 6º de Educación Primaria
  • Propuesta de desarrollo de la competencia comunicativa oral en el tercer ciclo de Educación Primaria.
  • Anàlisi i proposta educativa per una Paràlisi Cerebral lleu
  • L'ensenyament del català a alumnes nouvinguts de parla anglesa
  • Càlcul mental a Educació Primària. Per què treballar-ho? Possibles propostes
  • La relaxació i els seus beneficis al context de l’educació primària
  • La bicicleta com a mitjà de transport al CEIP Son Oliva
  • Les xarxes socials. Comunitats virtuals dins l’escola
  • Com treballar la cartografia a l'escola primària a partir d'excursions
  • El paper del mestre d'audició i llenguatge a l'escola inclusiva
  • Aproximació a la inclusió educativa des d'un cas pràctic
  • La música com a eina per millorar la Competència Lingüística dels alumnes amb Trastorn Específic de Llenguatge
  • Inclusión digital: TIC y personas con discapacidad motriz.
  • Aprendizaje por investigación y las Ciencias Sociales
  • Recursos i Activitats per quan plou a l’Educació Física
  • Metodologia de l'ensenyament de l'anglès a Alemanya
  • La evolución de la enseñanza de la Historia en Educación Primaria. Nuevas tendencias y posibles propuestas para aplicar en el aula.
  • Les intel·ligències múltiples. Recull d'estratègies per a treballar les intel·ligències múltiples
  • L'aprenentatge cooperatiu: una alternativa inclusiva pels alumnes amb TEA
  • Creació d’un material didàctic a partir d’un cas real dintre del context d’Educació Primària
  • La composició dins l'aula de música
  • L’ensenyament dels ritmes i les notes d’una forma lúdica abraçant els diferents estils d’aprenentatge
  • Els mapes mentals, un bon recurs per al nostre cervell
  • Els patrons a l’Educació Primària: estudi i proposta didàctica
  • Nutrició, alimentació equilibrada i hàbits saludables en l’Educació Primària
  • La inclusió dels alumnes amb síndrome d'Asperger als centre ordinaris de Mallorca.
  • Superficie y volumen
  • El cine como autorretrato pictórico en la educación primaria
  • Propuesta de Adaptaciones Curriculares Individualizadas no significativas en un alumno con necesidades específicas de refuerzo educativo
  • La discapacitat motriu i l’Educació Física: anàlisi d’una realitat a l’Educació Primària i propostes de millora
  • Els aspectes motivacionals en l'àmbit docent a l'educació primària.
  • La comprensión lectora en el aula
  • Participació de les famílies a l'escola
  • La calculadora a l'Educació Primària
  • Educació emocional a primària: programa d'educació emocional en contexts desfavorits.
  • MARIPOSARIUM. Una aventura en la Selva.
  • Investigació sobre l’Educació Física Inclusiva: proposta per a la millora de la participació de l’alumnat amb Trastorn d’Espectre Autista.
  • Comprensions lectores i tipologies textuals
  • Tutoria entre iguals: De tots podem aprendre i a tots podem ensenyar
  • Aprendre a través de la parla
  • Les funcions del llenguatge
  • Accesibilidad a las TIC: dificultades motóricas
  • El patinatge com a eina per educar l’equilibri
  • El plaer d’aprendre en moviment
  • Los Entornos Personales de Aprendizaje en la Educación Primaria
  • Creación de estímulos: la performance audiovisual. Propuesta de material didáctico para la expresión artística
  • Activitat física vs. Rendiment acadèmic
  • Els llibres per a infants i els temes tabú
  • Programa inclusiu d'estimulació lingüística per a infants de 5 anys.
  • L'elecció del tipus de jornada escolar a Primària i la seva possible relació amb el rendiment
  • Las TIC en la comunicación familia y escuela
  • La dansa a l’àrea d’Educació Física com element integrador
  • Transició de sisè de primària a primer d’ESO
  • Les dificultats d'Aprenentatge en el context d'un Centre d'Educació Especial de Matemàtiques
  • Recursos digitals didàctics per Música a l'Educació Primària
  • L'Educació emocional i els seus components des d'una perspectiva psicològica.
  • La setmana de les Ciències
  • El cine com a recurs didàctic dels diferents aspectes socials
  • El clima del centre escolar com a motor de l'eficàcia escolar
  • El mutisme selectiu a les aules de Primària Pautes per agents educatius
  • Resolució de problemes matemàtics
  • Ruta literària de les rondalles mallorquines en el terme municipal de Manacor
  • Mutisme selectiu: proposta de prevenció primerenca
  • Estudi sobre els usos del blog d’aula a les escoles d’educació primària de la comarca des Raiguer
  • "Projectes de Treball i L'ensenyament de l'anglès com a llengua estrangera"
  • DEA: Una font d'enrouement a les aules; estils d'aprenentatge per a tots.
  • La influència de l’ esmorzar en el rendiment escolar
  • Importància i valoració de l'Educació Física en el procés educactiu
  • El Aprendizaje Cooperativo como metodología Inclusiva
  • PROPOSTA PER A INCENTIVAR LA MOTIVACIÓ A LES CLASSES D’EDUCACIÓ FÍSICA
  • Esport a les escoles, activitats extraescolars
  • L’escola a casa i les TIC
  • Per què i com passar de llegir per obligació a llegir per motivació
  • Disponibilidad léxica
  • Influència d'estímuls positius a activitats físic esportives en quant a les emocions.
  • La Educación Física en la Institución Libre de Enseñanza (1876-1920)
  • El TDA-H i el seu dia a dia
  • Centres Ecoambientals de les Balears
  • Adaptació a l'Educació Primària de la teoria de Betty Edwards
  • Metodologia para el tratamiento de la historia
  • Tractament del retard del llenguatge i estudi de dos nins amb TEL
  • Pati Actiu
  • La participación delas familias en los centros escolares y su repercusiónen el rendimiento de los alumnos
  • El text i la imatge a l'Escola Primària: sobre la interdisciplinarietat de l'Educació Artística
  • Análisis de recursos TIC de matemáticas para Educación Primaria
  • Ortografia visual
  • La influència de l'alimentació en el rendiment acadèmic escolar.
  • Applets i materials manipulatius com a objecte d’aprenentatge de matemàtiques. Bloc de nombres i operacions
  • Alimentación y Actividad Física en el 5º curso de Primaria.
  • Intervención para el aumento del nivel de actividad física en el contexto escolar
  • Proposta d’intervenció sobre els hàbits alimentaris per a alumnes entre 8 i 11 anys en el context escolar.
  • Vaciado de los Boletines de la Asociación Crecer Sin Escuela (1997-2005)
  • Escola específica per a nins amb deficiència auditiva? Avantatges i inconvenients al Marroc.
  • El model de suport educatiu dins l'escola inclusiva
  • Treball de camp sobre l'educació inclusiva i el model de suport inclusiu
  • L’educació musical a alumnes amb dificultats auditives
  • Anàlisi de les Webquests com a recurs didàctic per a l’àrea d’Educació Física a l’Educació Primària.
  • Relació entre la percepció espacial i els seus efectes sobre l'escriptura
  • El glosat, de la plaça a la classe
  • Les emocions a l'etapa d'educació primària: una proposta educativa a partir d'un recurs telemàtic
  • PERCEPCIONS D'ESCOLARS I DOCENTS DE L'APLICACIÓ TIL
  • La fonoteca com a eina d’intercanvi d’emocions i experiències: una proposta didàctica per a l’audició musical a l’escola Primària
  • PROCESO DE E-A DE LECTOESCRITURA CON ALUMNOS DE NEE
  • Relació entre la qualitat de vida i l’activitat física en els escolars de sisè de Primària del Col·legi Sant Alfons.
  • Protocol de detecció i avaluació de dificultats d'aprenentatge i de necessitats educatives especials
  • APROXIMACIÓ A L’ÚS TERAPÈUTIC DE LA MÚSICA A EDUCACIÓ PRIMÀRIA
  • Resolución de Conflictos dentro del aula
  • Plan de mejora destinado al alumnado de incorporación tardía
  • El suport d'Audició i Llenguatge a l'Educació Inclusiva
  • Programa d'intervenció en l'entrenament de les habilitats socials.
  • Les característiques de la comunicació en alumnes amb TEA, Síndrome de Down i TEL, i la seva inclusió dins l’aula ordinària.
  • Beneficis de l’exercici físic en els alumnes amb Trastorn per Dèficit d’Atenció amb o sense Hiperactivitat (TDAH)
  • L'afàsia i l'escola inclusiva
  • Promoció de les activitats fisicoesportives com a mitjà de salut
  • Importància de la música i situació actual a les Illes Balears
  • L’alimentació infatil i el poder de les famílies i les escoles
  • Intervenció familiar en el llenguatge i la comunicació de l’alumnat
  • Síndrome de Asperger i la Teoria de la Ment
  • Literatura infantil: La lectura significativa en las aulas
  • Aprenem català amb les Rondalles Mallorquines en còmic
  • Educación inclusiva: pasado, presente y futuro
  • La multiplicación: Metodología actual de enseñanza en el municipio de Calviá.
  • La correlació entre l'autoestima i el rendiment acadèmic.
  • Les arts decoratives a l'Educació Primària: ceràmica i tèxtils
  • Es Carnatge: Itinerari geogràfic per a Primària
  • Estimulación de la expresión oral en alumnos de tercer ciclo en Educación Primària.
  • Sortida escolar de Cúber a Biniaraix
  • Música i cohesió social
  • La realidad en el CEIP Pintor Joan Miró, una comunidad de aprendizaje
  • El Sistema Solar, la vida i protecció del planeta Terra.
  • Protocol de cessió de material esportiu del Consell de Mallorca per a la utilització a les escoles: prova pilot.
  • Estudi sobre el sedentarisme a l’etapa d’Educació Primària i la seva possible relació amb l’ús abusiu de les noves tecnologies.
  • L'orquestra extra-escolar
  • El uso del diccionario en la educación primaria
  • Els deures escolars
  • ¿Ayuda la lectura a mejorar el vocabulario?: Trabajo de investigación acerca de los beneficios del hábito lector en el desarrollo del léxico personal.
  • El Trivial Musical: una proposta innovadora per a l’ensenyament integral de la música a l’educació primària
  • Introducció al treball amb emocions i col·laboració a l'Educació Primaria.
  • Disseny de demostracions químiques apropiades per alumnes d'educació secundària
  • Una proposta de transversalitat musical dins l’aula d’Educació Primària
  • Sistemes educatius del mòn: spanya, Suecia i Marroc.
  • Todos con Efetah
  • Escola rural de Ca’n Estela, una escola per tots.
  • “Las aplicaciones didácticas de los mapas mentales en el ámbito educativo”.
  • L'evolució del dibuix a l'educació primària
  • La comunicació no verbal a l'aula.
  • Comparativa de les lleis educatives d'Espanya i Irlanda
  • Projecte de detecció i intervenció: bullying i cyberbullying
  • Aproximació actual a la didactica de la historia
  • Proposta per a l'estimulació a la lectura a Educació Primària
  • Anàlisi comparatiu dels sistemes educatius de Espanya, Finlàndia, Corea del Sud i Xile
  • Banc de recursos didàctics per a l’Educació Musical a Primària
  • EL APRENDIZAJE COOPERATIVO APLICADO A LA ENSEÑANZA-APRENDIZAJE DE LA LENGUA INGLESA
  • Implementació d'un Sistema Augmentatiu de Comunicació a un infant amb Síndrome de Down
  • Sensibilització envers la discapacitat des de l'escola. Programa d'interveció a Educació Primària
  • Aprenentatge a través de la modelització de la nutrició humana com un cas de biologia en context: l’exercici físic.
  • La llibertat expressiva a les aules: una aproximació a Arno Stern des de l'Escola Primària
  • L'alumnat sord i les seves dificultats en Mate
  • Promoció de millora dels hàbits alimentaris dels alumnes de tercer cicle de l’Escola Nova de Porreres
  • L’ensenyament musical a l’Educació Primària a través de les TIC: recull de recursos per al professorat del primer cicle
  • Evolució del consum de la música als darrers segles
  • L'aprenentatge cooperatiu i les necessitats específiques de suport educatiu
  • Mundos digitales. La incorporación de los videojuegos como herramientas educativas.
  • El paper del mestre d’Audició i Llenguatge
  • Els projectes de treball: una opció metodològica "efectiva"?
  • La teoría de la mente en los niños autistas: propuesta de intervención
  • Les costes de Son Serra de Marina i de la Platja de Palma com a itineraris didàctics
  • Tractament de la cultura i la història de les Illes balears a primaria
  • El treball cooperatiu: eina per l’increment i millora de la pràctica d’activitat física saludable a l’Alqueria Blanca
  • La influencia de los métodos de enseñaza en la producción de textos argumentativos
  • Un recull d'activitats per treballar la importància que té la consciència fonològica en relació a la lectura i a l'escriptura
  • Projecte de reforç educatiu per a menors escolaritzats en risc social a primària
  • Els efectes de la música en alumnes amb TDAH
  • John Dewey i la seva vigència en la legislació educativa actual
  • Gamificació a l'aula amb Practicamat
  • ESTUDI DE L'ÚS I CRITERIS DE SELECCIÓ DE LITERATURA INFANTIL EN L'ÀREA DE LLENGUA ANGLESA A LES ESCOLES PÚBLIQUES DE LES ILLES BALEARS
  • La consciència fonològica: primordial i determinant en el procés d'ensenyament-aprenentatge dels infants
  • TrastornoS del Espectro Autista. Importancia de la educación y análisis de vídeos documentales de diferentes modalidades educativas con alumnos con TEA.
  • Aprender jugando
  • L’ús normalitzat de materials didàctics a l’àrea de matemàtiques a l’Educació Primària
  • onociendo nuestro entorno
  • Matemàtiques i Filosofia 3/18
  • Escoltant les emocions. Anàlisi de tres programes d'Educació Emocional per a l'Etapa de Primaria.
  • Aprenentatge de la Llengua Catalana a partir de les rondalles
  • Projecte: La cultura popular és màgia. Aprenem català amb les rondalles.
  • L'obesitat a l'escola. Beneficis de l'activitat física per a la salut.
  • Conflictivitat a les sessions d’Educació Física
  • Higiene postural dins l’aula.
  • Promoure una vida saludable. Sobrepès i sedentarisme infantil.
  • Com es treballa la competència digital en un centre educatiu
  • Mètodes per a la captació i emmagatzemament d’aigua a Mallorca i la seva aplicació a l’aula d’Educació Primària
  • Disfonia al col·lectiu docent
  • Alumnos repetidores en la Educación Primaria
  • El libro de texto: lugar y cabida actuales en clase de Matemáticas
  • Disfonia, una malaltia dels docents en l'Educació Primària
  • La integración interdisciplinaria del área de matemáticas: un nuevo enfoque metodológico
  • Anàlisi, creació i implementació de materials dins l’aula d’educació primària.
  • Estrategias de lectura en el sistema educativo de los Estados Unidos
  • Diferències del nivell de lectoescriptura a partir dels mètodes inicials utilitzats
  • La promoción de los valores en Educación Primaria a través de cuentos infantiles
  • Anàlisi i proposta de millora d'un centre basat en l'eina IAQV
  • LA COMPRENSIÓN LECTORA EN MATEMÁTCIAS
  • Projecte FUSIOARTÍS-TIC: Innovació alCEIP Miquel Duran i Saurina.
  • Els beneficis i sa transversalitat de la música en l'aprenentatge
  • Aplicació del programa Cooperar per Aprendre/Aprendre a cooperar a diferents centres escolars
  • Com ensenyar als alumnes amb dificultats d'aprenentatge en matemàtiques: una metodologia inclusiva i beneficiosa per a tots els alumnes de l'aula
  • Disseny i organització d’un esdeveniment esportiu destinat a la millora d’activitat física del CEIP Ses Quarterades de Calvià
  • Els equips directius i els factors que intervenen en la seva tasca
  • Los cuentos infantiles: un recurso para el aprendizaje de la lengua inglesa en educación primaria
  • Implantación de un Blog de Aula en el CC Escolapias
  • La nostra història
  • Com treballar amb l’alumnat sord dins l’aula
  • Projecte Col·laboratiu Innovador: CIUTATS AMIGUES
  • Educació Musical: Programació didàctica de primer cicle
  • Importància de la música a l'educació primària
  • Les tecnologies de la informació i la comunicació a l'educació primària per a l'ensenyament de la llengua anglesa
  • PROGRAMACIÓ GENERAL ANUAL D’EDUCACIÓ FÍSICA
  • Concienciació de la comunitat educativa del CEIP Cas Capiscol sobre laproblemàtica de l'obesitat infantil dins la societat.
  • La importància de la motivació i la condició física per la salut al'àrea d'educació física.
  • Diferències dels hàbits d'activitat física i salut entre els alumnes detercer cicle de primària d'una escola pública i una escola concertadadins un mateix entorn socioeconòmic.
  • Programació Anual, àrea d'educació artísticamúsica
  • Cançons populars i les seves aplicacions didàctiques
  • La dansa popular a l'Educació Primària
  • La interdisciplinarietat de la música en l'EducacióPrimària
  • LA INCLUSIÓ I LA SENSIBILITZACIÓ A L’ÀREA D’EDUCACIÓ FÍSICA, UNA ÀREAPER A TOTS.
  • Proposta d'un programa per a la reducció del sobrepès dels alumnes detercer cicle d'Educació Primària del CEIP Joan Veny i Clar de Campos
  • Comparativa entre el model educatiu finlandès i l'espanyol
  • Deprivació sociocultural
  • La dislèxia: a l'aula i a casa
  • LENGUA ORAL: PROGRAMACIÓN TRIMESTRAL 6º CURSO ED.PRIMARIA
  • Los códigos sociolingüísticos
  • El Tractament de la Mont en el Contex Escolar
  • Anàlisi sobre el trastorn per dèficit d'atenció amb hiperactivitat (TDAH)
  • Millorem els nostres hàbits saludables.
  • Billying: El Acoso Escolar
  • La Educación primaria en Escocia
  • Comparació del hàbits de pràctica d'activitat física en alumnes detercer cicle de primària de Tanger i Palma
  • Inclusió i formació inicial: El perfil del docent inclusiu
  • Comparació d’hàbits saludables en diferents centres escolars en eltercer cicle d’educació primària.
  • Programa d’educació en valors a partir de la lectura, a alumnes de segon curs d’Educació Primària.
  • L'evolució de la història de la música a través del teatre: una proposta interdisciplinar a l'escola infantil i primària
  • La cartografia a l'escola. Sis propostes didàctiques
  • ESCOLES PROMOTORES DE SALUT
  • L'ensenyament de l'habilitat de Speakimg dins les aules de Primària
  • L'ensenyament de la Història en el trecer cicle de primària. Estudi comparatiu de tres models educatius
  • Programació General Anual d’Educació Física
  • Els deures actius: una fórmula per incrementar els aprenentatges del'àrea d'Educació Física a primària
  • AFECTES DE L’ACTIVITAT FÍSICA I ESPORT SOBRE ELS RESULTATS ACADÈMICSD’ALUMNES EN EDAT ESCOLAR.
  • PROJECTE EDUCATIU PER A LA PROMOCIO DE LA SALUT
  • Diversitat i educació inclusiva a l'educació primària
  • La Lectura en l’Educació Primària: recull de propostes per a treballar-la
  • Influència dels estudis musicals en els rendimentsacadèmics a l'Educació de Primària
  • Investigació sobre el mal d'esquena no específic en alumnes de tercercicle de primària del centre rei Jaume III (Llucmajor)