Grado en Educación Infantil

240 créditos - Facultad de Educación
  Si no encuentras la información completa del curso que realizas, consulta el plan de estudios grado en Educación Infantil a extinguir.

Datos e indicadores

  2009-10 2010-11 2011-12 2012-13 2013-14 2014-15 2015-16 2016-17
Alumnos de nuevo ingreso 178 188 187 194 139 127 120 125
Alumnos matriculados 178 343 492 654 626 616 584 510
Alumnos titulados - - - 107 104 123 158 110

¿Quién vela directamente por la calidad del título?

Comisión de Garantía de Calidad (CGC)

Responsable de Calidad
Personal Docente e Investigador
Personal de Administració y Servicios
Alumnado
  • Maria Muntaner Pericàs
  • Andrea Cuervo Ariza

 

La CGC recoge toda la información relevante del título (informes de encuestas, datos, estadísticas, quejas, sugerencias, etc.) y las analizan. Puedes consultar  la normativa y las funciones de las CGC para ampliar la información.

La calidad en la Facultad de Educación

Trabajos de Fin de Grado

  • Anàlisi de l'educació emocional a l'aula
  • Relació família escola. Una mirada respectuosa.
  • El vincle afectiu: component bàsic dins les aules d'educació infantil
  • La protecció de la infància al Boletín de la InstituciónLibre de Enseñanza
  • Aportacions de l’Educació Artística a infants amb Trastorn de l’Espectre Autista
  • Paraula i moviment a l'Educació Infantil
  • Análisis del aprendizaje por proyectos en el MDS y las estrategias del docente
  • Aplicación práctica de la musicoterapia para estimular la atención y comunicación en niños con Trastorno del Espectro Autista y Necesidades Específicas de Apoyo Educativo
  • La Pedagogia Waldorf: Una nova visió de l'educació
  • Interculturalidad en Educación Infantil 3 - 6 años
  • La relaxació i l’atenció com a rutines de transició al CEIP Es Pont
  • Hàbits saludables a l’aula d’Educació Infantil
  • L'evolució històrica del concepte de família
  • Els contes com a expressió de les emocions
  • Les TIC com a eina de comunicació alternativa a la primera infància amb TEA
  • L’autisme i els contextos naturals: una manera de fer i aprendre a dins l’àmbit familiar
  • EL JOC COM A EINA DE SOCIALITZACIÓ A LA PRIMERA INFÀNCIA
  • El suport a l'Educació Infantil en una escola que aposta per a la inclusió
  • Recopilación de recursos online para trabajar las competencias matemáticas en el segundo ciclo de Educación Infantil a través de la Pizarra Digital Interactiva.
  • Obrint lesportes de l'aula a les famílies d'infantil
  • Els valors de les Rondalles en l'etapa d'Educació Infantil
  • L'espai de les terracetes: un umbral entre el dintre i el fora
  • El papel de la madurez en el aprendizaje de la lectoescritura
  • Un viatge per la infància al llarg de la història
  • Anàlisi de l’estètica d’una escola urbana. Congrés Indians
  • El màgic poder de la música i la seva educació pel desenvolupament integral de l'infant
  • Las instalaciones artísticas mediante la pintura
  • Política municipal de Barcelona en matèria de creació d’espais no hostils a l’infant.
  • Nombratzart
  • Atenció Primerenca en la Famílies i els Entorns Naturals: coordinació entre un SEDIAP i Escoles Infantils I
  • Desenvolupament del llenguatge oral a través dels contes: Una proposta d’intervenció al segon cicle.
  • Atenció Primerenca en la Famílies i els Entorns Naturals: coordinació entre un SEDIAP i Escoles Infantils II
  • Un procés de canvi metodològic a Educació Infantil
  • Trastorno específico del lenguaje (TEL) y recursos educativos en educación infantil
  • ¿ÉS LA CONSCIÈNCIA FONOLÒGICA UNA ALIADA DE L’ADQUISICIÓ DE LA LECTOESCRIPTURA?
  • Trastorn d’Espectre Autista: sentits i ambientació de l’aula Infantil
  • La importancia de las actividades acuáticas en edades tempranas
  • Els beneficis de la dansa com a recurs pedagògic en l’etapa d’Educació Infantil
  • Recull i anàlisi de contes per a treballar la Literatura Infantil
  • Procés de transformació de l’espai d’entrada
  • Dues perspectives de moviment: Bernard Aucoutourier i Emmi Pikler
  • L’alimentació saludable després de la lactància fins als 6 anys: testimonis i experiències de professionals del camp educatiu i sanitari
  • Concepciones actuales sobre Arte en Educación Infantil
  • Aprendizaje significativo de la lengua inglesa en el segundo ciclo de Educación Infantil
  • Descobrint la geometria i la mesura a través del joc (3-6 anys)
  • Els ambients d'aprenentatge. Proposta d'un ambient d'aprenentatge musical
  • Els Beneficis del Ioga i la Meditació a l’Etapa d’Educació Infantil: una proposta pràctica al CEIP Galatzó (3-6 anys)
  • Aprenentatge del llenguatge escri des d'una perspectiva constructivista. Una experiència a una aula de 5 anys.
  • Coeducación a través de la Educación Infantil
  • El significat de demanar perdó. Superació de la teoria de la ment als 3 anys.
  • La influencia dels contes en el desenvolupament lingüístic dels infants d'Educació Infantil.
  • El rol dels mestres en el Grups Interactius a Educació Infantil
  • Els Grups Interactius, una pràctica inclusiva en les Comunitats d’Aprenentatge
  • Aprenentatge cooperatiu: anàlisi de les competències socioemocionals sobre les dinàmiques cooperatives per a la cohesió de grup
  • La resposta educativa davant la infància protegida. La relació del docent amb les famílies d'acolliment familiar
  • La psicomotricitat en infants amb Síndrome de Down, una passa a l’autonomia
  • La intervenció educativa sobre l'educació sexual en la primera inància
  • La importància de la música pel desenvolupament infantil
  • Descripción y análisis del proceso de aprendizaje de la lectoescritura en dos aulas diferentes
  • Art al carrer: una acció transformadora
  • Una mirada fotoetnogràfica als espais del CEIP Sant Jordi
  • La relaxació a través de la psicomotricitat en educació infantil
  • Un món per descobrir. Els ambients d'art
  • : Comparativa d’estratègies del desenvolupament del llenguatge a dos centres d’Educació Infantil
  • La màgia de la llum: les instal·lacions artístiques a l’Educació Infantil.
  • El joc com a instrument facilitador de la inclusió i atenció a la diversitat a l’etapa de 3-6 anys d’Educació Infantil
  • Fútbol: ¿Valores en juego e igualdad en el campo? Análisis de conductas Fair Play del equipo A.D. Son Sardina Prebenjamín
  • La destrucció i la transformació en les instal·lacions artístiques.
  • Estrategias de intervención de las maestras para acompañar y guiar a los niños y generar aprendizaje en el trabajo por proyectos
  • Influencia de la práctica psicomotriz en el desarrollo sano de la personalidad de niños provenientes de entornos socioculturales y económicos bajos.
  • Importancia del momento adecuado para iniciar la lectoescritura en Infantil
  • El fil que ens pot unir: la comunicació entre les famílies i l'aula d'Educació Infantil a través d'un weblog
  • La importància de la transmissió dels hàbits, els rituals i les rutines a l’Educació Infantil
  • El método montessori en la lectoescritura
  • Els Contes Motors en l’àmbit de la Psicomotricitat a través de la Innovació
  • La observación del aprendizaje cooperativo en la etapa de Educación Infantil.
  • LA EDUCACIÓN EMOCIONAL A TRAVÉS DEL JUEGO
  • L'Escola Nova. Una proposta per una educació de qualitat
  • L'aprenentatge matemàtic a traves dels contes infantils
  • Mindfulness y Yoga. Autorregulación emocional a través del juego en el Aula de Educación Infantil
  • El model educatiu del CEIP El Martinet
  • Necessitats i beneficis del moviment en l’etapa de 3-6 anys. Una proposta pràctica desenvolupada al CEIP Verge de Lluc
  • Estudi sobre l’ús de les tIC que utilitza un centre d’Educació Infantil per la relació amb les famílies
  • El desenvolupament de les habilitats socio-emocionals en l’educació infantil mitjançant el joc.
  • ¿El cuento es un agente globalizador en el mundo de la literatura infantil?
  • EL MASSATGE COM A EINA DE RELAXACIÓ EN EL SEGON CICLE D’EDUCACIÓ INFANTIL.
  • Mirant pel forat del pany: En exemple de documentació pedagògica per a famílies del CEIP El Martinet
  • La importància del joc simbòlic en la psicomotricitat
  • Coeducación en el ámbito escolar
  • Aproximación biográfica a la vida y obra de Susana Volosín
  • L'estimulació del llenguatge a partir dels jocs lingüístics a educació infantil (4-5 anys)
  • Temps altemps, des d’una perspectivade l’educació lenta
  • Les Intel·ligències Múltiples dins els ambients d’aprenentatge
  • El joc en les avantguardes
  • Coneix a l’infant inquiet i desatent: Estudi del TDA-H a l’aula d’infantil
  • Cuines del món. Estratègies d'intervenció educatives per la diversitat cultural a través de la gastronomia a l'etapa d'educació infantil.
  • Competència lingüística d'una aula de 5 anys de l'escola Pureza de Manacor a partir del Termòmetre Lingüístic
  • L'adquisició dels continguts lògic-matemàtics a través del joc a Educació Infantil
  • La comunicació afectiva des de la figura del tutor/a a l'educació infantil
  • A PRENDIZAJE COOPERATI VO Y SU PRÁCTICA EN EL AULA
  • METODOLOGIA D’APRENENTATGE PER AMBIENTS: Un camí per aprendre fent.
  • La vivencia del llanto en las aulas o centros de educación infantil
  • Promoure la sensibilitat estètica cap a la natura
  • La relació dels infants de 0 a 6 anys amb l’educació ambiental i l’entorn natural d’Algaida
  • La musicoteràpia com element afavoridor de la comunicació en infants amb paràlisi cerebral
  • Els sistemes de comunicació per a infants amb Paràlisi Cerebral
  • L'organització i gestió dels ambients al CEIP Establiments
  • Bullying, impacto socioemocional en la primera infancia
  • L’ESCOLARITZACIÓ D’UN INFANT AMB LIMITACIONS MOTRIUS A L’ETAPA D’EDUCACIÓ INFANTIL
  • L'art d'intervenir.
  • La alimentación saludable en segundo ciclo de Educación Infantil (3-6 años) Belén Jimeno Bennassar Grado de Educación Infantil Año académico
  • La Depuració del magisteri
  • La inclusió educativa. Anàlisi del cas d’un infant amb dificultats
  • La comunicació espontània amb les famílies a les aules d'Educació Infantil. Entrades i sortides al CEIP Robines
  • El rol del psicomotricista en les sessions de psicomotricitat
  • L'infant protagonista: un recurs que millora la participació de les famílies a l'escola
  • Les matemàtiques a través dels contes
  • La relaxació a l’educació infantil aplicada a L’aula de 3-4 anys
  • Evolució de l'estudi de la neurobiologia de les emocions i aplicacions a Educació Infantil
  • El caràcter pedagògic de la dansa a l’Educació Infantil
  • Joc heurístic a l'etapa d'educació infantil.
  • L’Art Contemporani a l’Educació Infantil. Performances i Pintura Minimalista
  • La educación emocional en las aulas de Educación Infantil
  • LA VIVÈNCIA DEL TEMPS ALS ESPAIS DE L’ESCOLA EL MARTINET
  • Avaluació de les dificultats del llenguatge i proposta d’intervenció educativa a l’aula d’infantil
  • Resolució de conflictes: intervencions de l'educador al CEIP Establiments
  • Els usos lingüístics dels infants en els ambients de joc simbòlic: un cas pràctic
  • El maltractament infantil: una revisió de les seves conseqüències en l'àmbit escolar
  • La influència del joc simbòlic en el desenvolupament de les funcions psicològiques superiors
  • El aprendizaje experiencial en espacios naturales aplicado a Educación Infantil
  • Afavorir la resiliència a través del mindfullness en infants amb vulnerabilitat socioemocional
  • Anàlisi del contingut matemàtic en la metodologia dels ambients d'aprenentatge: donar veu a les accions espontànies dels infants
  • Elements que afecten i condicionen la cultura d'una comunitat professional que fa front a la sostenibilitat d'un projecte de millora: estratègies i recursos per crear una cultura de cooperació i organització
  • Cap a una infància sense exclusió. Història de vida com a relat d’una experiència
  • El llenguatge expressiu dels infants amb Síndrome de Down: estudi i intervenció d’un cas
  • El plaer per la literatura a l'educaciç'ó infantil: la importàncuiade la biblioteca escolar i la col.laboració de família i mestres
  • Las etapas del desarrollo psicomotor y posibles alteraciones en el aula
  • El modelo del psicomotricista en educación infantil
  • Desarrollo evolutivo del juego en la primera infancia (3-6).
  • Anàlisi del desenvolupament cognitiu-motor de l'infant a la primera infància
  • Documentar per créixer; un mirall d’experiències
  • Relajación a través de la música en Educación infantil.
  • Las apps como herramienta organizativa y de comunicación en los centros de educación infantil
  • El uso de las canciones que implican movimiento en el aprendizaje de vocabulario en inglés en educación infantil.
  • Arte y emoción. La importancia de trabajar la educación emocional a través de arte en la etapa de educació infantil
  • El lenguaje oral y su didáctica en Educación Infantil
  • L'expressió artística com a eina per treballar les emocions en Educació Infantil
  • El conte com a estratègia metodològica
  • Les relacions família i escola en Educació Infantil. Hbailitats comunicatives en el CEIP Sa Graduada
  • Anàlisi dels personatges dels contes més coneguts de la literatura universal
  • La importància del joc en el desenvolupament psicomotor
  • La mare de dia com a figura referent
  • Análisis de aplicaciones informáticas de apoyo al aprendizaje de la lecto-escritura
  • Anàlisi dels ambients de l’EI Sa Torre
  • Com afecta la interculturalitat a l'aula de 5 anys
  • Instal.lacions artístiques i joc simbòlic
  • EL perfil fonològic dels alumnes d'una aula de 5 anys.
  • Els ambients d’aprenentatge: un camí cap a l'inclusió
  • Evolución del TDAH. Intervención en el ámbito familiar, educativo y social.
  • Anàlisi de la figura de la cap d’estudis del CEIP Es Pont: com ser una bona líder pedagògica.
  • La metodologia d’ambients: aprendre més enllà del currículum
  • DESCUBRIENDO EMOCIONES EN EDUCACIÓN INFANTIL.
  • La documentació com a part del procés educatiu. Proposta de millora al CEIP Sant Miquel (Son Carrió)
  • La intervención del docente en una sesión de psicomotricidad
  • Matemàtiques cooperatives amb material manipulable
  • Art sostenible: propostes didàctiques amb materials reciclats i la tècnica de l'estampació
  • De l'educació artística a l'educació sensible
  • La pràctica de la Psicomotricidad Educativa y Preventiva
  • D'on ve mon pare?
  • El teatre i l’expressió corporal a l’Educació Infantil. Una proposta per a la seva aplicació