Grado en Educación Infantil (Plan 2009) en Ibiza

240 créditos - Facultad de Educación
  Este plan de estudios está a extinguir, no se admiten alumnos de nuevo ingreso. Puedes consultar el plan de estudios vigente correspondiente .

Datos e indicadores

   2009-10  2010-11  2011-12 2012-13 2013-14 2014-15 2015-16
 Alumnos de nuevo ingreso  178  188  185  194  139  127 63
 Alumnos matriculados  178  343  490  654  625  616 256
 Alumnos titulados  -  -  -  107  104  123 19

¿Quién vela directamente por la calidad del título?

Comisión de Garantía de Calidad (CGC)

Responsable de Calidad
Personal Docente e Investigador
Personal de Administració i Servicios
Alumno
  • Aina Estrades Bauzá
  • Carme Rosselló Rosselló

La CGC recoge toda la información relevante del título (informes de encuestas, datos, estadísticas, quejas, sugerencias, etc.) y las analizan. Puedes consultar  la normativa y les funciones de los CGCs .

La calidad en la Facultad de Educación

Trabajos de Fin de Grado

  • La diversidad cultural como factor a tener en cuenta en la Educación Artística Infantil
  • La mediació escolar en la estapa de educación infantil como estrategia de prevención y resolución de conflictos
  • Proposta d’ambients a l’aula hospitalària de Can Misses
  • Una propuesta de práctica psicomotriz en la etapa infantil 3-6 años Elena Ramírez
  • El massatge infantil com a connector de vincles familiars a l’escola d’Educació Infantil: una proposta en l’etapa 0-3
  • La Educación Corporal: Una propuesta de intervención global en la Etapa de Educación Infantil
  • Juguem a pensar?
  • Proposta per a la creació d'una ludoteca idònia
  • Las TIC como elemento de comunicación y relación entre la familia y la escuela
  • El món dels contes a l'educació infantil. Etapa de 0-3 anys.
  • L'educació artística a les aules d'educació infantil
  • EDUCACIÓN EMOCIONAL A TRAVÉS DE LA EXPRESÓN CORPORAL EN EDUCACION INFANTIL
  • Bones pràctiques per a la inclusió
  • El llenguatge oral a través dels contes il·lustrats a l'Educació Infantil
  • La poesia aplicada amb Filosofia 3/18
  • Utilització del massatge infantil per treballar l’educació emocional i la relaxació a l’educació infantil (3 – 6).
  • La psicomotricidad como medio de aprendizaje de la lengua inglesa en la etapa de educación infantil
  • La implicación de las familias en el centro escolar. Estudio de caso
  • Danza en la escuela
  • Hábitos saludables en los centros de educación infantil (0-3 años)
  • El método TEACCH en el Trastorno de Espectro Autista.
  • Intervencions Assistides amb Animals dirigides a infants amb Trastorn de l’Espectre Autista en l’àmbit escolar
  • Música com a fonament metodològic a Educació Infantil.
  • Els ambients d’aprenentatge com alternativa educativa d’ensenyament-aprenentatge.
  • La discapacitat visual en Educació Infantil. Conceptualització, escolarització, estratègies i recursos.
  • Unamirada cap a la lentitud. La vivència del temps a les  escoles infantils  0-­‐3.
  • La educación emocional: un reto educativo.
  • El joc com a estratègia didàctica per la inclusivitat dins les aules d'Educació Infantil
  • Juegos educativos con materiales reutilizados.
  • Les matemàtiques a l'educació infantil.
  • Imágenes de un mundo igual.
  • Las dislalias en educación infantil. Guía práctica para docentes y familias.
  • La Interculturalidad en Educación Infantil. Propuestas para trabajar en el Aula.
  • Els patis com a espais educatius
  • L'ensenyança de la lectoescriptura a infants de 5 anys.
  • Menorca i Finlàndia: Anàlisis de dues perspectives sobre la lectoescriptura.
  • El valor del juego dentro de las aulas de matemáticas. Recursos didácticos.
  • Aprenem a treballar les emocions a quart d'infantil
  • L’autoimatge, imatge plàstica i els processos d’expressió artística
  • Síndrome d'Asperger a l'educació infantil. Mètodes d'intervenció educatius que afavoreixen la inclusió.
  • Com treballar les emocions a l'escola en l'etapa d'Educació Infantil.
  • El Moviment Surrealista a l'Educació Infantil. Disseny d'una proposta d'intervenció educativa.
  • Beneficis de la pràctica psicomotriu per l'alumnat amb Síndrome d'Asperger. Propostes d'intervenció a l'àmbit escolar per a l'etapa d'infantil.
  • El benefici de ser bons companys
  • Desenvolupament de l'afecció en la primera infància i conseqüències en el rendiment escolar.
  • Educació lenta i aprenentatge significatiu: per una escola del present.
  • L’evolució del jocs populars i tradicionals a l’etapa d’Educació Infantil
  • Documentar, dialogar amb la comunitat. Estratègies i eines de documentació
  • Aprenen amb el joc simbòlic?
  • Arrels, educar des de la natura
  • Èxit escolar: una feina compartida
  • El joc infantil i la joguina en el model lúdic
  • El por qué de las tres dimensiones en Educación Infantil
  • Les matemàtiques a l'educació infantil
  • El llenguatge escrit dins l'Educació Infantil i la seva didàctica
  • El valor y el placer del juego en la Educación Infantil
  • La comunicació de les males notícies dins l'àmbit educatiu. Quan els docents detectem un possible trastorn en un infant
  • Desenvolupament del llenguatge mitjançant l'etnopoètica: el conte infantil.
  • L’activitat física i el rendiment acadèmic en Educació Infantil
  • Síndrome Asperger en educación infantil. Estrategias de intervención
  • El medi aquàtic en l’Educació Infantil (3-6 anys)
  • Anàlisi de les praxis docent en el tractament de l'Educació Artística i Plàstica al marc de l'illa de Mallorca
  • L'anglès a les aules d'educació infantil
  • LA SENSIBILITZACIÓ ENVERS ELS INFANTS AMB DISCAPACITAT MITJANÇANT EL JOC
  • Les altes capacitats a l’escola infantil. La importància del diagnòstic i el tractament dels infants i les famílies.
  • Transició educativa. Continuïtat entre el cicle d'educació infantil i primària.
  • Programa Emocional a l'educació infantil
  • Trastorn de l'espectre autista en l'educació infantil. Models d'intervenció.
  • La mirada cap a l’infant: eix per a la recerca de la coherència educativa a l’escola Verge de Lluc
  • Breu anàlisi sobre l'evolució del moviment i la cognició comparant infants de 3 i 5 anys
  • La construcció de la cultura de l’espai a l’escola El Martinet
  • El joc com a eina de desenvolupament infantil
  • Educació Emocional a l'escola infantil; aprenent emocions a través de la psicomotricitat
  • El aprendizaje cooperativo. El juego en educación física en la etapa educativa 5-6
  • La importància del joc a la primera infància
  • Aprendre: una tasca compartida. Experiències cooperatives a l’aula de 5 anys del CEIP Es Pont
  • Curs de formació: L'expressió innata des de l'àmbit de l'educació artística
  • Educació emocional a través de la música
  • La comunitat de petits a fora: les passejades d'El Martinet
  • Els beneficis de l'educació musical en el dia a dia escolar i en el desenvolupament de l'infant
  • Las entrevistas a las familias: promoviendo la reflexion sobre este escenario de comunicación
  • Documentar l'aprenentatge cooperatiu per impulsar la cooperació familiar.
  • Els contes com a material didàctic per a lEnsenyança/Aprerentatge de l'anglès a una aula de 4 anys del CEIP Sa Marina de Llucmajor
  • Observar per avaluar: L’experiència a Congrés Indians
  • Reivindiquem la dansa i l'expressió corporal: una proposta per a l'educació infantil
  • El contacto diario con las familias en Educación Infantil
  • La necessitat de la relaxació a l'Educació Infantil
  • Centre lúdic educatiu.
  • Projecte d’alimentació saludable a l’etapa d’Educació Infantil
  • L'alfabetització digital a l'educació infantil. Disseny del Programa de Sensibilització Digital α
  • Trastorns de l'espectre autista (TEA): aproximació a un cas d'autisme a les aules d'educació infantil.
  • Estudi i aplicació pràctica del desenvolupament del llenguatge oral infantil.
  • Les emocions: proposta d'acció educativa dins d'una aula d'educació infantil
  • L'aprenentatge cooperatiu a una aula internivell d'educació infantil
  • Per què és important fer música a l'escola?
  • El desenvolupament psicomotor en els infants de 0 a 3 anys i les influències que hi tenen els adults
  • La kinesiologia com a proposta per l'aprenentatge dels infants
  • La geometria i el mosaic àrab en Educació Infantil
  • Connectats al món des de petits. Les tecnologies a les aules infantils.
  • Jocs cooperatius a l’Educació Infantil: Disseny d’una unitat didàctica per a prevenir i resoldre conflictes
  • Compartir és créixer. Un nou espai per infants i famílies a Menorca
  • La participació de les famílies en ells centres: una revisió sobre els seus beneficis
  • Sanar el alma con sonrisas: Asociación Sonrisa Médica
  • El pensament lògic-matemàtic al segon cicle
  • Desarrollo del Lenguaje y de la Comunicación en alumnos con TEA e intervención educativa en centros de Educación Infantil de Mallorca
  • Aprendre a pensar
  • El teatre a l'aula d'Educació Infantil
  • Trastorns del llenguatge oral a educació infantil
  • La psicomotricitat terapèutica: el desenvolupament psicomotor en la primera infància
  • Música i literatura per crèixer emocionalment.
  • L'adquisició de la intel.ligència emocional a l'educació infantil.
  • Reggio Emilia com a context de qualitat per la primera infància per assegurar l’art, l’estètica, l’experimentació i el desenvolupament de la creativitat. L’atelier i la figura de l’atelierista com factors essencials per promoure l’expressió artística. Aproximació realista i pràctica a les nostres escoles infantils.
  • Aprenentatge autoregulat amb l’e-portafolis: una experiència personal.
  • El ioga a la primera infància: aproximacions i una proposta d’intervenció didàctica
  • El aprendizaje cooperativo en el ámbito de la actividad física en la etapa 3-6 años
  • Proposta de nous materials en el pati d'Educació Infantil
  • Ús de les TIC en les relacions família, escola i entorn a les cinc escoles infantils de Maó.
  • L’expressió Corporal treballada amb infants de tres anys a partir de diferents àmbits
  • La literatura i la poesia a l'Educació Infantil
  • Ambients que creen emocions.
  • Dislexia: història, estratègies i recursos per dur a terme dins l'àmbit educatiu.
  • El conte musical com a recurs a les aules d'educació infantil
  • Musicoterapia aplicada a niños con trastorno del espectro del autismo.
  • Educación emocional en la etapa de Educación infantil: aprendiendo emociones a través de los cuentos.
  • La importància del joc, per al desenvolupament motor, en l’etapa d’educació infantil 3-6 anys: una proposta per dur a terme a les escoles
  • La representació de la família en infants de cinc anys en el municipi de Pollença
  • La proposta Som-Ric per a prevenir la baixa autoestima dels infants de 3 a 6 anys.
  • L'àlbum il·lustrat i les emocions a l'Educació Infantil
  • Comunicació i participació de les famílies a l’escola.
  • La relació entre famìlia i l'escola
  • Empatia i com treballar-la a l'educació infantil
  • Descubrir el Graffiti en el Segundo Ciclo de Educación Infantil
  • La integració sensorial a través del joc de rimes i massatges. Propostes d'intervenció
  • L’ART DELS ESPAIS A EDUCACIÓ INFANTIL
  • L’expressió corporal: Cos artístic a l’etapa de l’educació infantil (3-6 anys)
  • Les emocions a l'aula: educació emocional, influència en l'aprenentatge i recursos pràctics. Segona etapa d'educació infantil (3-6 anys).
  • Orientacions per al treball de l'autoestima i l'empatia en l'educació infantil.
  • Maltractament infantil: proposta de prevenció
  • Projectes de treball: paper de l’infant i del docent. Anàlisi del projecte d’aula del CEIP Rodamilans
  • Creació d'un espai de lectura a la ludoteca de Son Espases
  • Relacions entre els processos d’aprenentatge, autoconcepte i gènere. Experiència en un context Marroquí.
  • Els ambients d'aprenentatge i la seva realitat a Mallorca (2008-2016): el cas de l'ambient "Petits artistes" de l'EI Sa Torre
  • Anàlisi i intervenció educativa en un cas infantil del Trastorn Específic del Llenguatge (TEL)
  • Técnicas de relajación en la etapa de educación infantil
  • L’acompanyament emocional dels infants de P5 a l’escola Congrés- Indians.
  • La incorporación de un rincón matemático en el aula de Infantil (3 años)
  • Les famílies entre a l'escola. Anàlisi de cas del CEIP Nicolau Calafat
  • El El sentit i la importància de l’espai de referència a la Comunitat de Petits d’El Martinet
  • El Trastorno por Déficit de Atención con o sin Hiperactividad en el segundo ciclo de Educación Infantil
  • Aplicació de l’expressió corporal a l’aula d’infantil
  • Educant en comunitat: programa d'intervenció al Centre d'Educació Infantil Benirràs
  • Les Comunitats d’Aprenentatge com a model d’escola inclusiva
  • La utilització de les TIC per iniciar els infants en la lectoescriptura
  • Estudi fonètic dels alumnes d'una aula de 5 anys. Aplicacions didàctiques.
  • Anàlisi de les intervencions docents, per afavorir el desenvolupament de les habilitats de pensament, en el marc del programa Filosofia 3/18
  • El món de les emocions, a partir del contes, a l’etapa de l’Educació Infantil: Expressió i autocontrol.
  • El joc en família. El valor i el plaer del joc a la primera infància
  • Trastorn de l'espectre autista: fomentar i treballar la lecto-escriptura a l'educació infantil
  • El paper de l’Atenció Primerenca i la seva coordinació amb l’Educació Infantil.
  • El vincle afectiu en contextos educatius: importància del periode d'adaptació en l'etapa d'educació infantil.
  • La psicomotricitat a l’etapa d’educació infantil en un centre específic
  • Mejora del aprendizaje emocional a través del juego
  • L'ombra, més que un tros de fosca.
  • TDA-H i la seva resposta metodològica a les escoles d'Eivissa.
  • L'educació socioemocional en la primera infància.
  • Desarrollo del Lenguaje en los alumnos de Educación Infantil procedentes de entornos socioculturales deprivados
  • L'educació del segle XXI: despertant la passió per aprendre
  • L'esquema i el control corporal en l'educació infantil
  • Comunicació i participació de les famílies a l'escola de s'Olivera
  • L'art de l'escriptura
  • La importància de l'espai i el temps en l'educació infantil
  • Àlbums il·lustrats
  • El espacio exterior de la escuela, como espacio educativo
  • Espai Art. Viure i créixer amb el procés de l’art. Projecte d’un centre d’activitats artístiques, per a nins i adults.
  • Proposta didàctica trimestral: l'art en diferents etapes històriques
  • Canvi de paradigma educatiu a Mallorca. Acompanyament de professionals de l'educació en aquest procés
  • Intel·ligència emocional a través de la biodansa Grau d’Educació Infantil
  • Estimulación multisensorial en personas con discapacidad múltiple
  • Els valors a través de la literatura infantil contemporània
  • Aportació a la didàctica de les rondalles al cicle d'Educació Infantil
  • Participació de la família a l'escola.
  • La actividad motriz en niños con Parálisis Cerebral.
  • Entrades relaxades: un intercanvi de qualitat a Congrés Indians (Barcelona)
  • Les TIC, el temps lliure i la febre de la pantalla
  • El treball en xarxa: la relació de l'escola amb els serveis socials.
  • Aportaciones y aspectos positivos de la educación musical y uso de la música como recurso en el proceso formativo en la etapa de Educación Infantil
  • La importància de les matemàtiques a educació infantil
  • Descobrint la lògica a partir del material inespecífic reciclat
  • Jocs d'ahir, d'avui i de sempre: una proposta del joc popular i/o tradicional a l’etapa d’educació infantil
  • LA INTERCULTURALITAT EN LES AULES D’EDUCACIÓ INFANTIL
  • L’Educació Musical al CEIP Son Verí
  • La millora de la relació Famìlia-Escola amb la introducció de les noves tecnologíes. Una proposta en pràctica al CEI Teringa
  • "Arbol alto, hoguera, fuerte viento,agua profunda".(Escuelas infantiles en la naturaleza. Una alternativa para el siglo XXI)
  • Software lliure: anàlisi de fortaleses i debilitats del software lliure per crear un recurs educatiu obert en Educació Infantil
  • El juego como instrumento en el desarrollo de habilidades Socio-emocionales en la etapa de infantil (0-3 años).
  • Matexperimentant
  • El Taller de construcció a L'EI Es Faralló de Portocolom
  • La enseñanza de conceptos matemáticos a niños de 5 años mediante las inteligencias múltiples
  • Documentar a les escoles infantils
  • La estimulación del lenguaje en Educación Infantil: las praxias a través de los cuentos.
  • El tractament de la cultura tradicional mallorquina a l'educació infantil.
  • El rol de l'adult en el joc lliure de l'infant
  • Els contes: un recurs per treballar el desenvolupament emocional a la primera infància.
  • La intel·ligència emocional a l'aula d'infantil
  • Una nova manera de viure la música en l’Educació Infantil (3-6)
  • Land Art a Educació infantil: un projecte possible
  • Les primeres passes cap a l'aprenentage de l'anglès
  • Proposta d'un set d'activitats d'aprenentage d'Educació Emocional basat en els Tipus d'activitats d'aprenentatge de Judi Harris i Mark Hofer.
  • Trabajar las emociones en Educación Infantil a través de los cuentos
  • ENDINSANT-NOS EN LES EMOCIONS
  • Els jocs tradicionals amb la col·laboració de les famílies al pati d'educació infantil.
  • ePortafoli: el meu calaix de coneixements
  • El Rincón de juego simbólico y su didáctica.
  • L’ART COM A EINA D’APRENENTATGE A L’EDUCACIÓ INFANTIL
  • Aproximació al model pedagògic de les escoles de Reggio Emilia i al disseny d'un espai modèlic per a l'educació infantil
  • Educación emocional en la etapa de educación infantil: Conociendo las emociones
  • Disseny d'un programa promocional de bons tractes infantils per famílies de Campos
  • Interculturalitat, consum responsable: comerç just i Educació Infantil
  • Psicomotricitat 0-3: coneixements previs, fonaments teòrics i guia pràctica
  • Les calandretes occitanes i el treball del plurilngüisme.
  • Els racons d'intercicle al CEIP Rafal Vell
  • L’equinoteràpia, un mètode terapèutic i educatiu mitjançant el cavall a l’etapa educativa d’infantil
  • Art i Ciències Naturals: encontres a l'escola infantil
  • Les possibilitats educatives de la tecnologia mòbil als països empobrits
  • Aprendre a dibuixar dins les aules d'educació infantil
  • APRENDRE JUNTS ÉS MILLOR
  • L’anglès a les aules d’Educació Infantil: Els alumnes de 5 anys entenen ordres bàsiques en anglès?
  • La Educación Infantil en los campamentos de refugiados saharauis
  • El trastorn de l'Espectre Autista i la seva intervenció
  • Som el que mengem: Relació entre l’obesitat infantil i l’alimentació
  • Família i Escola, dues caras de la mateixa moneda
  • Els rellotges a l'escola des de la perspectiva de l'educació lenta
  • No som diferents. Un instant en la vida dels altres. Proposta didàctica per a infants de 3 a 6 anys mitjançant l'aprenentatge cooperatiu.
  • LES RELACIONS AL CAMP ANYS ENRERE: REFLEXIONS SOBRE UN MODEL SOCIAL, FAMILIAR I EDUCATIU
  • TRASTORNS DE L’ESPECTRE AUTISTA A LES AULES ORDINÀRIES: TÈCNIQUES D’ENSENYANÇA- APRENENTATGE
  • Cooperación Familia-escuela: el pilar de la educación. CEIP: Sa Joveria
  • Música i Creativitat van de la mà a l’Educació Infantil
  • ALUMNAT AMB PÉRDUA AUDITIVA
  • La discapacitat auditiva en infants en l’etapa d’Educació Infantil
  • La gestió del temps en la metodologia de treball per projectes a l'Educació Infantil
  • El autismo en el aula. Estrategias y recursos para favorecer la integración de personas con Trastorno del Espectro Autista
  • LA COMUNICACIÓ FAMÍLIA I ESCOLA
  • EDUCACIÓ PER AL DESENVOLUPAMENT. EL TREBALL DE L’EQUITAT DE GÈNERE A EDUCACIÓ INFANTIL
  • El transtorn de l'Espectre Autista: Experiències de mares amb fills o filles autistes a l'àmbit educatiu 0-6.
  • Rimes i versos per educació infantil
  • Per qué documentar a l'escola?Sentit i significat de la documentació pedagògica
  • Treballem la por a l'educació Infantil
  • La resiliència: Com treballar-la des del context educatiu
  • L’Educació Musical a Infantil: Una programació a l’aula de 4 anys
  • El juego como herramienta didáctica en Educación Infantil
  • Què són i en què consisteixen les pràctiques restauratives. Aplicació i aproximació al CEIP Rafal Vell.
  • LA GESTIÓ DEL TEMPS A L’ESCOLETA
  • El procés d'aprenentatge del llenguatge escrit a l'Educació Infantil (3-6 anys)
  • La pissarra digital en Educació Infantil
  • Les Intel·ligències múltiples a l'Educació Infantil
  • Programa sobre les intel·ligències múltiples en un aula de quatre anys
  • El M-learning en Educació Infantil
  • Els tallers en temps de pati. Tothom pot aprendre. Tothom pot ensenyar.
  • La narració de contes a Educació Infantil: reflexions i propostes
  • Anàlisi de les diferents variables que influeixen en la motivació del professorat del segon cicle d'infantil en els centres educatius d'infantil i primària a l'illa d'Eivissa
  • Els titelles i les emocions bàsiques a l'educació infantil
  • Els espais del C.P. S'Olivera: oportunitats d'aprenentatge
  • L'educació infantil a Sant Joan des de l'any 1970 fins a l'actualitat
  • Els llibres d'art per a infants: una eina per descobrir
  • COMPARTIR MIRADES I REFLEXIONS PER MILLORAR LA PRÀCTICA I ENRIQUIR ELS PROCESSOS EDUCATIUS
  • Propuesta de integración TIC en la metodología de trabajo por proyectos
  • El trastorn de l’espectre autista dins l’aula
  • INICIACIÓ A LA LECTURA I L’ESCRIPTURA MITJANÇANT USOS REALS, SIGNIFICATIUS I FUNCIONALS
  • LA MÚSICA A L’EDUCACIÓ INFANTIL
  • La Realidad Aumentada en Educación Infantil
  • L'educació física a educació infantil, etapa 3-6 anys: una proposta didàctica del joc com a motor d'aprenentatge
  • La discapacitat auditiva: concepte, avaluació i intervenció en diferents centres educatius
  • El inglés en las aulas de Educación Infantil en Ibiza
  • LA IMPORTÀNCIA DELS RACONS EN EDUCACIÓ INFANTIL
  • La Pedagogia Hospitalària i l'Aula Hospitalària i la seva relació amb el món educatiu
  • Intervenció educativa sobre les alteracions de comunicació i llenguatge dins l’espectre autista: Estudi d’un cas
  • LES MATEMÀTIQUES A LA PRIMERA INFÀNCIA. CONTEXTOS PER APRENDRE’N.
  • Les matemàtiques en la vida cotidiana
  • L'eportafoli: una maleta interactiva d'aprenentatges
  • La participació de l'escola en el treball en xarxa. La complementarietat i la col·laboració en contextos de vulnerabilitat
  • L'educació en un espai de joc: el pati al segon cicle d'educació infantil
  • Tècniques creatives a l'escola infantil: el frottage
  • Fer visible la infància: La documentació a la comunitat de petits d'"El Martinet"
  • Educació per a la Salut Visual a l'Educació Infantil: l'impacte de les TIC
  • Les Etapes Evolutives del Dibuix a Infantil
  • Actividad física en alumnado con discapacidad en la primera etapa educativa: importancia y beneficios en el día a día. Experiencia en CEE Mater Misericordiae y comparaciones con el CP Pràctiques
  • Els Racons a l'Educació Infantil. Com avançar en aquesta metodologia.
  • La narració oral a Educació Infantil: pautes i propostes
  • LES INTEL·LIGÈNCIES MÚLTIPLES I LES AULES D’EDUCACIÓ INFANTIL
  • La relació i les eines que utilitzen per comunicarse famìlia i escola
  • La interculturalitat
  • Tracta d'un nouvingut estranger en els centres d'Educació Infantil a Eivissa
  • Els beneficis de la música per als infants entre 0 i 6 anys amb deficiències
  • VISIBILITAT DE LES EXPERIÈNCIES I ELS APRENENTATGES DELS INFANTS A L’ESCOLA. LA DOCUMENTACIÓ DELS PROCESSOS EDUCATIUS.
  • Promoció de salut infantil mitjançant el contacte amb la natura
  • La pràctica i la vivència del docent en els racons
  • Educar per la mort
  • La conducta prosocial en la infància
  • Els jocs tradicionals del món com a eina didàctica
  • Hábitos saludables; para prevenir la obesidad el sobrepeso y el sedentarismo infantil
  • Creixem feliços ensenyant amb el cor: fonamentem l'autoestima dels més petits
  • Les matemàtiques nés enllà de l'aula
  • La participació de les famílies a l'escoleta. Com podem afavorir aquesta participació?
  • Envoltats de figures i cossos geomètrics
  • La importancia de trabajar la educación artística a través de la naturaleza
  • El diálogo entre arquitectura y pedagogía:Análisis del trabajo por ambientes en el CEIP Sa Marina de LLucmajor
  • Descobrir i entendre el món matemàtic
  • El Codi de l'Art: diàleg entre art i matemàtiques a l'educació infantil
  • ACTITUDS I APTITUDS D’UNA BONA MESTRA D’EDUCACIÓ INFANTIL
  • La relació entre família i escola a l'etapa d'Educació Infantil
  • Treballar les matemàtiques als 3 anys, a partir de material reciclat
  • EL LLENGUATGE DEL COS
  • Projecte coeducatiu a partir del conte "La Ventafocs"
  • Distribució de l'espai. Aules d'Educació Infantil
  • Disseny d'un projecte de psicomotricitat
  • Recursos Digitals per aprendre anglès cantant a l'Educació Infantil. Proposta
  • Trastorn del vincle. Observació d'un cas.
  • Una escuela activa y saludable.
  • Consideraciones sobre la importancia de la educación emocional en las aulas de infantil
  • La malnutrició Infantil: causes, conseqüències i propostes de millora
  • Contes per ser tots iguals
  • La relaxació psicomotriu aplicada a l'aula de 3 anys
  • Manifestar emocions a partir de les modalitats artístiques: viatge al cor artístic dels nins de 4 anys.
  • Comunicació i participació de les famílies a l'escola de Puig d'en Valls.
  • L'educació musical i la creativitat musical a la primera infància
  • El Col·legi Pius XII: un centre amb història (1948-2014)
  • Anglès, llengua i escola: la introducció de lànglès a les aules d'educació inffantil del CEIP Melchor Rosselló i Simonet.
  • La comunicació i la participació de les famílies a l'escola.
  • L’Art d’acció a l’educació infantil: una aplicació pràctica
  • La psicomotricitat al primer cicle d'educació infantil (0-3 anys)
  • LA QUALITAT EDUCATIVA A TRAVÉS DEL MODEL ESPONTANEÏSTA
  • La importancia del juego en la educación infantil y la estrategia del Trabajo por rincones de juego en las aulas
  • L'e-aprenentatge, l'eportafoli
  • La grafomotricitat: l'aprenentatge del traçat de la leltra cursiva i script.
  • El racó lògic matemàtic a l'aula d'infantil
  • El joc psicomotriu dels infants
  • Creencias y actitudes del profesorado de Educación Infantil entorno a las TIC
  • Alimentació i nutrició a l’etapa infantil, 0 – 6 anys: una proposta didàctica al segon cicle d’infantil
  • Les preguntes compromeses dels infants
  • El Raonament Lògic i la Filosofia en la infància: Posada en pràctica
  • Comunicació Escola Família a partir de les noves tecnologies de la informació i la comunicació.
  • Aprendre en la natura i amb la natura. Una proposta i posada en pràctica d’itineraris amb infants de 0 – 6 a Mallorca
  • La adquisición y el fomento de hábitos de vida saludables en los centros de educación infantil: Una propuesta práctica en el CEIP Coll D’en Rabassa
  • Desarrollo del pensamiento lógico-matemático a través del uso de material concreto natural.
  • L’activitat aquàtica dins l’escola a l’Etapa d’Educació Infantil
  • Desarrollo socioemocional en la etapa de Educación Infantil.
  • la intel.ligència emocional a l'aula de 5 anys: Proposta d'intervenció
  • Els jocs tradicionals a la nostra escola
  • Els jocs populars - tradicionals i la seva utilització en l’etapa de l’Educació Infantil: una proposta d’activitat extraescolar
  • El paper del docent en la pràctica psicomotriu educativa dins l’etapa 3-6
  • La llengua a l'aula d'infantil
  • L’aula hospitalària, un servei educatiu per als nins/es i joves hospitalitzats
  • L'expressivitat motriu: revisió i proposta per l'observació
  • L'ambient de jocs de pensar del CEIP Son Basca
  • Influència de la música en el desenvolupament intelectual dels infants
  • La pedagogia de la vida quotidiana a l'escola infantil 0-3
  • Un viatge emocional a l'aula. Viure i assajar la por
  • Mobile Learning. Ús de les aplicacions dels mòbils i tablets en Educació Infantil
  • Análisis de la práctica psicomotriz educativa en el CEIP Mª Antònia Salvà (Son Sardina)
  • El moviment a edats primerenques
  • Filosofia 3/18 en una aula d'Educació Infantil de 3-4 anys
  • 10 Propostes didàctiques interculturals per l'Educació Infantil (3-6 anys)
  • Compartint aprenentatges amb les noves tecnologies
  • Els beneficis del joc lliure en un entorn natural
  • Les intel·ligències Múltiples com a procés d’ensenyament - aprenentatge de la llengua anglesa a les aules d’Educació Infantil
  • Noves tecnologies per aprendre
  • Les emocions a l'Educació Infantil: Concepte de Dol
  • Com contar contes: estratègies per a l'Educació Infantil.
  • La alimentación en la etapa de Educación Infantil: ¿Cómo comen los niños? (estudio de casos 2-3 años)
  • La comunicació escola i família a tres municipis del pla de Mallorca
  • La dislexia evolutiva
  • La mort i el dol a Educació Infantil
  • Teatre per a infants de 5 anys
  • El Projecte Filosofia 3/18: Aprendre a pensar
  • Transtorn per dèficit d'atenció amb hiperactivitat: intervenció a l'escola
  • Treballem l'emoció de la por
  • Biblioteca i Escola, el binomi fantàstic
  • Anàlisi de la participació de les famílies a l'escola en relació al sistema educatiu finlandés
  • La resolució de conflictes a les aules d'Educació Infantil
  • El joc: una font d'aprenentatges diversos
  • Els gestos cobren vida. La importància de la comunicació verbal i no verbal
  • El rendiment acadèmic dels alumnes en funció de les característiques socials de les famílies
  • Beneficis de l'activitat aquàtica com a element curricular a l'escola d'Infantil (3 – 6 anys): una proposta d'implantació
  • Propostes per treballar la Interculturalitat a les aules d'Educació Infantil
  • La psicomotricitat preventiva
  • Autoconcepte i autoestima en els contes infantils
  • El valor educatiu del conte en l'educació infantil
  • Mitjans i recursos tecnològics en el procés d'ensenyament i aprenentatge en la primera infància.
  • El plaer de somiar desperts.
  • Cap a la utopia en educació. 12 principis que guiaran el meu camí
  • La interculturalitat a través del jo
  • L’aprenentatge dels nombres i operacions amb material manipulable
  • El projecte psicomotriu als col.legis d'educació infantil
  • El dibuix en educació infantil: pràctica i significat a partir d’escenaris d’art contemporani
  • El joc simbòlic com a recurs educatiu. Proposta aplicada a l'escola
  • La consciència emocional a l'aula: proposta didàctica a infantil
  • Els contes, eina educativa per introduir als infants a l'univers emocional. Proposta pràctica
  • El perfil dels professionals dels Espais Familiars
  • La interculturalitat a l'escola infantil 3-6 anys
  • Descobrim la relaxació: proposta per a l'Educació Infantil
  • El desenvolupament dels infants de Jean Piaget i les crítiques a la seva teoria
  • Un món de gegants: la fotografia com a eina didàctica a l'Escola Infantil
  • Estratègies i eines per tractar la mort i el dol a l'educació infantil
  • Una pinzellada de psicomotricitat. Guia bàsica de la psicomotricitat.
  • Comunicació i Participació de les Famílies a l’Escola.
  • Més enllà de l'observació.L'essència de la mirada
  • L'educació emocional i la resolució de conflictes a l'etapa d'infantil. Proposta d'intervenció educativa a una aula de 3 anys.
  • El valor y el placer del juego en la primera infancia
  • Les matemàtiques a l'educació infantil. Un recull d'experiències.
  • Comparativa de diferentes tipos de soporte para determinar su eficacia en la transmisión de cuentos en educación infantil
  • El descobriment fortuït a l'Escola Infantil: propostes d'educació artística a partir del surrealisme
  • La Pissarra Digital Interactiva (PDI) com a eina per a treballar l'assemblea a l'Educació Infantil
  • Escola-Família: Les estratègies de comunicació més eficaces per aconseguir la participació
  • Mirades sense filtre
  • La interculturalitat: un repte en la pràctica a les aules d'Educació Infantil
  • L'anglès al segon cicle de l'educació infantil
  • Art i Matemàtiques? Experiències significatives per a desenvolupar el pensament lògic-matemàtic a través de l'art.
  • Geometricart
  • L’activitat física com a eina facilitadora de la inclusió a l’etapa d’educació infantil
  • El dibuix de la figura humana en infants de cinc anys
  • Anàlisi: Els llibres de coneixements
  • Les imatges també es llegeixen
  • un món d'emocions en els contes il·lustrats
  • Participació de les famílies a l'aula a través d'activitats
  • La psicomotricitat infantil (3-6 anys)
  • El vincle afectiu en la primera infancia
  • La lectoescritura en Educación Infantil: Estrategias de Enseñanza-Aprendizaje
  • Investigació i anàlisi del mètode de desenvolupament mental "Aloha Mental Arithmetic"
  • El blog: una eina de comunicació per la família i l'escola
  • Judo a l'Educació Infantil
  • TDAH i problemes associats: El desenvolupament de les habilitats comunicativo-lingüistiques
  • El museu com espai educatiu
  • Families no convencionals a l'escola.
  • La clau que obre el món de l'educació: l'infant
  • Retorn de la cultura mallorquina a les aules
  • La participació de les famílies a l'escola.
  • Arquitectura escolar exterior a Mallorca S.XX
  • La màgia dels ambients. Apredre a través del joc.
  • El desemvolupament de la memoria desde el naixement fins els 6 anys
  • Filosofia 3/18 aplicada a l’art.
  • La construcció de la noció temporal en la infancia a través de la narració i la representació.
  • De mica en mica, junts per l'educació
  • Els contes també se poden tocar
  • S'alça el teló...
  • Legat arquitectònic espanyol a la ciutat de Tetuán
  • Les dinàmiques de l'educació reflexiva
  • Els principis educatius en els que tota l'escola hauria de basar el seu dia a dia
  • Relacions Familia-Escola (Estudi D'un Cas)
  • Les relacions socials a l'aula
  • Inicis d'un procés de canvi
  • L'expressió plàstica com a llenguatge a Pistoia
  • El teatre a l'Educació Infantil
  • Participació família - escola
  • Sentir i expressar, una manera de viure i conviure
  • Evolución del taller de lecto-escritura en el aula de 4-5 años-
  • Relació famía-escola: anàlisi de la comunicacio individuál en C:E.I:P Miquel Durán i Saurina
  • Canal de comunicació oral entre famía i Escola.
  • Programació d'una aula de 5 anys per a escola demúsica
  • Les capacitats innates envers les matemàtiques
  • Manual de trastorns de llenguatge oral i escrit
  • Blog: Transtorn del espectre autista
  • Educación Inclusiva. Todos Iguales, Todos Diferentes
  • Història de la il.lustració infantil a Espanya
  • Com treballar la multiculturalitat a l'escola
  • Anàlisis comparatiu dels sistemes educatius d'Espanya i Filàndia
  • Juguem a pensar
  • La Psicomotricitat en l'etapa 3-6 anys
  • Introducció de les emocions a les llars de P4. Guia per a pares i mares sobre Educació Emocional
  • La clínica, u racó a Educaió Infantil.
  • Treballem les sortides als museus
  • El llenguatge oral i escrit a l'Educació Infantil. Els primers contactes amb la llengua escrita.
  • Cultura d'infant. Cultura de joc
  • Les Matemàtiques a través del joc: juguem amb les matemàtiques.
  • La influència dels Mèdia en les conductes plàstiquesinfantils
  • El juego: herramienta educativa.
  • Els gestos i el moviment em fan ser únic: l'expressió corporal a l'etapa d'infantil
  • La identitat a l'escola
  • Dels borinots a l'escriptura natural: recull de teories, plantejaments i perspectives sobre el procés d'adquisició de la lectura i l'escriptura en la primera infància
  • Coumnicació no verbal dels infants de 5-6 anys
  • El Tema de la Llectoescritura en els Programes de Formació dels Mestres d'Educació Infantil i l'opinió de l'Alumnat
  • Treballar les emocions a través del teatre
  • El llenguatge oral i escrit a les escoles infantils de Pistoia
  • La diversidad en un aula de educación infantil
  • L'autonomia a l'infant
  • Els racons a segon cicle d'infantil
  • Relacions entre família i escola desde la 2ª republica (1931) fians a l'actualitat
  • Joguines d'època
  • L'importancia de l'alimentació saludable a l'educació infantil
  • La realitat del Homeschooling